افزایش ۵۰ درصدی قیمت پیراهن مشکی نسبت به سال گذشته

11:43 - 20 شهريور 1397
کد خبر: ۴۵۱۴۶۸
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
رئیس اتحادیه پیراهن دوزان گفت: قیمت پیراهن مشکی نسبت به تورم مواد اولیه و افزایش قیمت‌ها حدود ۵۰ درصد نسبت به سال گذشته گران شده است.
افزایش ۵۰ درصد قیمت پیراهن مشکی نسبت به سال گذشته/ بازار مشتری نداردمجتبی دوردیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصاد ، در خصوص روند تولید پیراهن مشکی با توجه به آغاز ماه محرم بیان کرد: در حال حاضر کسانی که پیراهن مشکی تولید کرده اند، کار از قبل داشتند و با وجود مشکل تامین مواد اولیه همچون پارچه توسط برخی از تولید کنندگان، تهیه شده است و افزایش قیمتی چندانی نسبت به سال گذشته نداشته است.

وی در ادامه افزود: قیمت پیراهن مشکی نسبت به تورم مواد اولیه و افزایش قیمت‌ها حدود ۵۰ درصد نسبت به سال گذشته گران شده است.

رئیس اتحادیه پیراهن دوزان با اشاره به افزایش دو برابری قیمت پارچه مشکی تصریح کرد: پارچه مشکی که در سال گذشته با قیمت متری ۱۴ هزار تومان تهیه می‌شد، در سال جاری به هر متر ۲۸ هزار تومان و دو برابر قبل شده است.

دوردیان با اشاره به رکود در بازار خرید پیراهن مشکی تصریح کرد: فروش پیراهن مشکی در بازار با رکود بالایی مواجه بوده و بازار مشتری چندانی ندارد.

وی در خصوص تغییر قیمت فرم مدارس پسرانه اظهار کرد: فرم مدارس پسرانه نسبت به سال گذشته تغییر قیمتی از لحاظ دوخت نداشته و گرانی آن به علت افزایش ۱۰۰ درصدی قیمت مواد اولیه است.

رئیس اتحادیه پیراهن دوزان در انتها با اشاره به ثبات قیمت از سود تولید کنندگان گفت: با توجه به افزایش سرسام آور قیمت مواد اولیه، هنوز افزایش بر روی نرخ دستمزد ایجاد نشده و تولید کنندگان با حداقل سود کالا را به بازار عرضه می‌کنند تا حداقل با تعطیلی مواجه نشوند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *