رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

یکی از موفق‌ترین فدراسیون‌ها در بازی‌های آسیایی بودیم/ با هیچ ورزشکاری لجبازی نکردیم

10:27 - 17 شهريور 1397
کد خبر: ۴۵۰۵۴۲
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: دوومیدانی یکی از موفق‌ترین فدراسیون‌ها در بازی‌های آسیایی بود و ما دراین دوره از بازی‌ها ۲ طلا و یک نقره کسب کردیم.

مجید کیهانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص نتایج کسب شده توسط کاروان دوومیدانی ایران در بازی‌های آسیایی اظهار داشت: فدراسیون دوومیدانی یکی از موفق‌ترین فدراسیون‌ها در بازی‌های آسیایی بود و ما دراین دوره از بازی‌ها ۲ طلا و یک نقره کسب کردیم و از پیش بینی قبلی ما که کسب یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز بود، نتیجه بسیار بهتری به دست آمد.

وی افزود: البته ظرفیت کسب مدال دوومیدانی کاران در بازی‌های آسیایی ۴ تا ۵ مدال بود که متاسفانه حاصل نشد. پتانسیل ملی‌پوشان دوومیدانی ایران بیش از کسب این مدال‌ها بود.

رئیس فدراسیون دوومیدانی در خصوص عملکرد ملی‌پوشان پرتاپ وزنه ایران گفت: در پرتاپ وزنه بسیار بد ظاهر شدیم و از عملکرد ورزشکاران اصلا راضی نبودیم و حتما در سازمان‌های تیم ملی این موضوع بررسی خواهد شد.

وی در مورد نبود مربی در کنار ملی‌پوشان پرتاب وزنه تصریح کرد: مربی پرتاب وزنه شاهین مهردلان بود که در کنار هر دو ورزشکار حضور داشت.

کیهانی در خصوص صحبت‌های محمد جعفر مردای و عدم اعزام این ورزشکار به بازی‌های آسیایی اظهار داشت: این دو‌و‌میدانی‌کار شرایط حضور در بازی‌های آسیایی را نداشت. مرادی حدود ۸ ماه پیش به مسابقات ماراتن قهرمانی آسیا اعزام شده بود و یازدهم شده بود. ما با هیچ ورزشکاری لج‌بازی نکردیم و تصمیم منطقی گرفتیم. دوومیدانی ورزش رکوردی است تا ورزشکار بتواند به موفقیت دست یابد و رکورد این ورزشکار مناسب نبوده است.

وی در خصوص عملکرد تفتیان نیز تصریح کرد: ما روی مدال تفتیان حساب باز کرده بودیم و متاسفانه عملکرد این دوومیدانی‌کار بسیار ضعیف و دور از انتظار بود. منتظر گزارش مکتوب مربی تفتیان هستیم تا در خصوص عدم نتیجه‌گیری این ملی‌پوش توضیح داده شود.

رئیس فدراسیون دوومیدانی در مورد این که از اعزام یا عدم اعزام کدام یک از ملی‌پوشان این رشته با جاکارتا پشیمان است، گفت: ما تیم خوبی را برای بازی‌های آسیایی بسته بودیم نتیجه رضایت بخشی کسب شد و از نبردن ورزشکاری پشیمان نیستیم و اگر هم‌ الان قرار بر انتخاب دوباره دوومیدانی‌کاران بود همین تیم را دوباره انتخاب می‌کردیم. ما تا ۸۰ درصد درست عمل کردیم و نتیجه خوبی گرفتیم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *