رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کیهانی: می‌توانستیم مدال‌های بیشتری بگیریم/ شرمنده‌ایم که در بعضی مواد مدال نگرفتیم

19:34 - 07 شهريور 1397
کد خبر: ۴۴۸۵۰۰
دسته بندی: ورزشی ، عمومی
رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: می‌توانستیم نتایج بهتری بگیریم اما مسابقات هنوز تمام نشده و البته کار سختی داریم.

به گزارش خبرنگار اعزامی به اندونزی، مجید کیهانی، رئیس فدراسیون دوومیدانی پس از کسب دومین مدال طلای دوومیدانی ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا اظهارداشت: این موفقیتی که تا به امروز به دست آمده ماحصل تلاش کل خانواده دوومیدانی در سراسر کشور بوده که ورزشکاران به تیم ملی معرفی کرده اند. دو مدال طلا تا اینجای کار خوب بوده. من رضایت نسبی دارم.‌

وی افزود: می‌توانستیم نتایج بهتری بگیریم اما مسابقات فردا هم هست و البته کار سختی داریم. ما سعی کردیم کار درست انجام بدهیم. زمانی که سازمان تیم‌های ملی می‌گفت نفرات کمتر، اما با کیفیت‌تر ببریم به خاطر همین بود. شرمنده هستیم اگر در بعضی مواد مدال نگرفتیم.

او در خصوص حضور کمرنگ بانوان دوومیدانی کار ایران در این بازی‌ها گفت: بار‌ها گفتم جنسیت را نمی‌شناسیم هر کسی که شایسته باشد قطعا حمایت می‌کنیم. برنامه‌مان برای همه است اگر بتوانیم دختران مستعد را شناسایی کنیم برای بازی‌های آسیایی بعد باید با بانوان بیشتری شرکت کنیم.

کیهانی در مورد عملکرد ضعیف تفتیان رکورددار دو‌های سرعت کشور در این بازی‌ها تصریح کرد: از مربی تفتیان توضیح خواستیم و به او گفتیم که ما حمایت کامل از این ورزشکار کردیم. او فصل خوبی را سپری کرده بود و قرار شده که او جواب مکتوب بدهند. تفتیان در مسابقات قبل خوب بود، اما برای ما این بازی‌ها مهم بود که متاسفانه خوب ظاهر نشد.

رئیس فدراسیون دوومیدانی در پایان در پاسخ به این سوال که نسل طلایی دوومیدانی ایران دارند بازنشسته می‌شوند، چه برنامه‌ای برای آینده دارید، خاطرنشان کرد: ما از امروز کار جوانگرایی را برای بازی‌های آسیایی دوره بعد شروع می‌کنیم. اگر شروع نکنیم عقب می‌مانیم و سرعت رشد در دوومیدانی آسیا خیلی بالاست. باید کار سامان دهی تیم‌های ملی از الان آغاز شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *