رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اعزام نیروهای آمریکایی به فراه تنها با هدف آموزش "نظامیان افغانستانی" است

12:10 - 17 مرداد 1397
کد خبر: ۴۴۲۶۲۲
سخنگوی وزارت دفاع با بیان اینکه تجهیزات نظامی پیشرفته در اختیار نیروهای افغانستانی مستقر در فراه قرار گرفته است، گفت: اعزام نیروهای خارجی برای آموزش این سلاح ها و مشاوره در مورد چگونگی کاربرد آنها خواهد بود.

به گزارش گروه بین‌الملل ، محمد رادمنش سخنگوی وزارت دفاع افغانستان گفت: نیروهای آمریکایی در قالب نیروهای حمایت قاطع وارد ولایت فراه شده اند.

وی بیان داشت: این نیروهای آمریکایی نیروهای افغان را در امر مبارزه با تروریست مشاوره و آموزش خواهند داد.

سخنگوی وزارت دفاع با بیان اینکه تجهیزات نظامی پیشرفته در اختیار نیروهای افغانستانی مستقر در فراه قرار گرفته است، تصریح کرد: اعزام نیروهای خارجی برای آموزش این سلاح ها و مشاوره در مورد چگونگی کاربرد آنها خواهد بود.

وی همچنان گفت: افسران و فرماندهان همچنان در کنار آموزش چگونگی استفاده از سلاح های پیشرفته،‌ آموزش‌های ضد تروریستم را نیز آموزش خواهند دید.

رادمنش تاکید کرد: این نیروهای آمریکایی در میدان جنگ شرکت نخواهند کرد و تنها مشاوره نظامی را به نیروهای افغان خواهند داد.

به گزارش فارس، ولایت فراه در غرب افغانستان یکی از ولایت‌های است که در این اواخر با تشدید طالبان به منطقه ناامن تبدیل شده است و دولت تلاش می کند با اعزام نیروهای جدید ثبات را به این ولایت بازگرداند.

/انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *