رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

وقتی خیال کولاکوویچ از ماندن راحت است/ امان از قول بدموقع!

0:28 - 16 مرداد 1397
کد خبر: ۴۴۲۳۸۵
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم ملی والیبال ایران برای ۲ سال آینده هم هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت.

وقتی خیال کولاکوویچ از ماندن راحت است/ امان از قول بد موقع!

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، زمانی که ایگور کولاکوویچ به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ایران انتخاب شد، قرارداد او به صورت ۲+۲ سال تنظیم شد و قرار بود در صورتی که عملکرد او قابل دفاع بود، در صورت توافق، قرارداد این مربی برای ۲ سال دیگر تمدید شود، اما پیش از لیگ شروع ملت‌های والیبال قول تمدید قرارداد به این مربی اهل مونته‌نگرو داده شد.

تیم ملی والیبال ایران بعد از ناکامی در لیگ ملت‌ها، بازی‌های آسیایی جاکارتا را در پیش دارد. بازی‌هایی که چالش سختی برای کولاکوویچ تلقی نمی‌شود و ملی‌پوشان والیبال ایران کشورمان به احتمال فراون روی سکوی قهرمانی قرار خواهند گرفت.

قاعدتا پس از کسب قهرمانی جاکارتا مسئولان فدراسیون والیبال کسب نتیجه قابل قبول در این پیکار‌ها را به پای سرمربی تیم ملی خواهند نوشت، اما‌ ای کاش ناکامی در لیگ ملت‌ها و همچنین عملکرد تیم در رقابت‌های قهرمانی جهان بلغارستان هم ملاک سنجش عملکرد این مربی قرار بگیرد.

شکی نیست که اگر قول تمدید قرارداد پیش از لیگ ملت‌ها به این سرمربی مونته‌نگرویی داده نمی‌شد، انگیزه این مربی و تیم ملی برای حضور قدرتمند در رقابت‌های پیش‌‌رو بیشتر می‌شد ضمن این که اگر تیم ملی نتواند انتظارات را در مسابقات جهانی برآورده کند تمدید قرارداد کولاکوویچ یک اشتباه نابخشودنی محسوب می‌شود اما حالا کار از کار گذشته و دیگر جایی برای سنجش کارایی این مربی نیست.‌ ای کاش ضیایی در این زمینه حوصله بیشتری به خرج می‌داد و به کولاکوویچ قول تمدید قراردادش را نمی‌داد!
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *