فعالیت ۴۴ هزار نفر روز امدادگر هلال‌احمر در عملیات اربعین حسینی

17:19 - 06 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۱۹۷۲۶
دسته بندی: جامعه ، عمومی
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: بزرگترین کاروان امدادی درمانی هلال احمر برای پوشش امدادی مراسم پیاده روی اربعین حسینی صبح امروز از مرقد مطهر امام خمینی به سمت مرزهای کشور اعزام شدند.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، پیرحسین کولیوند گفت: مجموعا ۴۴ هزار نفر روز امدادگر، نجاتگر و کادر درمان برای حضور در پایگاه های امداد و نجات جمعیت هلال احمر مستقر در مسیر پیاده روی زائران اربعین حسینی به سمت مرزها حرکت کردند. 

رئیس جمعیت هلال احمر گفت:  امدادگران و نجاتگران هلال احمر با ۴۴ هزار نفر روز در داخل مرزهای شرقی، شمالی و محورهای مواصلاتی مرزهای غربی فعالیت می‌کنند. رئیس جمعیت هلال احمر پیرحسین کولیوند گفت:  امدادگران و نجاتگران هلال احمر با ۴۴ هزار نفر روز در داخل مرزهای شرقی، شمالی و محورهای مواصلاتی مرزهای غربی فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه ۲ هزار و ۸۰۰ نفر کادر درمان و یک هزار و ۲۰۰ نفر نیروی امدادگر و نجاتگر به کشور عراق اعزام می شوند گفت:‌ علاوه بر این ۵۰ دستگاه امبولانس، ۶ دستگاه اتوبوس امبولانس و خودروهای نجات و کامیونهای حمل دارو نیز برای پوشش هر چه بهتر این مراسم به مناطق اعزام شدند. 

رئیس جمعیت هلال احمر گفت:‌ از نقطه صفر مرزی تا نجف پایگاه های امدادی و درمانی هلال احمر مستقر هستند در نجف هم بیمارستانهای ثابت و سیار اماده ارائه خدمات دهی به زائران هستند.

 به گفته کولیوند در مسیر نجف تا کربلا نیز در هر ۱۰۰ ستون درمانگاه ها و بیمارستانهای مجهز ما برای درمان بیماران گرمازده و بیماران گوارشی اماده خدمات رسانی هستند:« علاوه بر پزشکان متخصص و فوق تخصصی که در قالب بزرگترین کاروان امداد و نجات به مناطق مرزی اعزام شده اند در بیمارستان های عراق هم با هماهنگی های صورت گرفته از این متخصصان استفاده شده است . 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *