رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

قلعه‌نویی: گل‌های خنده‌داری خوردیم/ می‌توانستیم راحت برنده شویم

23:50 - 04 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۱۶۷۳۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان گفت: استقبال خوبی شد، ولی توقع داشتیم استادیوم پر شود.

خبرگزاری میزان - امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم گل‌گهر سيرجان در نشست خبری پایان بازی با سپاهان اصفهان در هفته سوم لیگ برتر صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*به فوتبال تبریک می گویم. به باشگاه بزرگ سپاهان به خاطر بازی که کرد و به خاطر مربی بزرگی که دارد. این مربیان می توانند یقینا به فوتبال ما کمک کنند. واقعا بازیکنان خودمان را ستایش می کنم. از مردم تشکر می‌کنم. استقبال خوبی شد توقع داشتیم استادیوم پر شود.

*بازی بسیار زیبایی بود. می توانستیم برنده شویم. می‌دانستیم می خواهند با ضدحمله به گل برسند. گل اولی که خوردیم مبتدی بود. در نیمه اول شانس های زیادی داشتیم و می توانستیم با برد به رختکن برویم ولی بچه ها استفاده نکردند. پیام نیازمند هم توپ های خیلی خوبی گرفت. دو کاشته داشتند. اینکه بچه های ما توانستند برگردند نشان می دهد چه تیم بزرگی داریم.

*با اینکه گل‌گهر در سال چهارم حضورش در لیگ برتر است، اما نشان داد روح بزرگی دارد و می‌تواند در هر استادیومی بازی زیبا انجام بدهد. به فوتبال ایران بابت این بازی زیبا تبریک می گویم.

*از هواداران خوب سیرجانی تشکر می کنم ولی توقعمان بیشتر است. انتظار داشتیم استادیوم پر شود و در تمرینات حضور داشته باشند. آن ها صاحبان اصلی فوتبال و باشگاه گل گهر هستند و به ما قوت قلب می دهند. به فوتبال و هردو باشگاه تبریک می گویم. داوری با سرعتی که می داد به زیبایی این بازی کمک کرد ولی ما حداقل یک پنالتی طلب داریم.

*هفته قبل گفتم یک امتیاز برای ما زیاد بود، اما الان می‌گویم ۲امتیاز از دست دادیم. درست است بازی مساوی شد اما نیمه اول باید حداقل با 3-2 گل بیرون می رفتیم. پیام نیازمند با اینکه 2 گل خورد اما روز خیلی خوبش بود. محسن فروزان به غیر از یک مورد، عکس العملی در طول بازی نداشت.

*در هر دو نیمه بازی را خیلی خوب شروع کردیم. با توجه به اینکه دو گل بر خلاف جهت بازی خوردیم، جلوی تیم سپاهان برگردید نشات گرفته از روح بزرگ و جنگندگی تیم است. باید این بازیکنان را ستایش کنیم و به آن ها تبریک بگوییم.

*این تیم به بلوغ تاکتیکی، رفتاری، فنی و… رسیده است. از این بازی دو امتیاز طلب داریم. واقعا می توانستیم راحت برنده باشیم. یک امتیاز برای این بازی کم بود. می دانستیم آنها عقب می روند و روی ضد حمله کار می‌کنند. در نیمه اول این راه را بستیم اما گل های خیلی خنده داری خوردیم. مخصوصا گل اول، یک ارسال 40-30 متری بیاید و وارد گل شود خیلی خنده دار است. باید روی این کار کنیم ولی ممنونم از بازیکنان که فوتبال خیلی خوبی بازی کردند. مخصوصا نوید (عاشوری)، به او تسلیت می گویم. با همه شرایط روحی که داشت به زمین رفت و کمک کرد. واقعا بازی زیبایی بود.

*هم اریک بایناما و هم گل گهر فوتبال سطح بالایی بازی کردند. او با توجه به اینکه مشکلات روحی-روانی داشت و چند هفته هم بود عطش بازی داشت اما بازی نمی کرد، امروز واقعا فوق العاده بود. خیلی خوب بازی کرد. هرچه خواستیم را اجرا کرد. پست او را جا به جا کردیم. نیمه اول مهاجم هدف بود، نیمه دوم به عنوان بازو از او استفاده کردیم. واقعا خیلی خوب بازی کرد و دوندگی زیادی داشت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *