بازی سختی مقابل استقلال داریم/ هدف ذوب‌آهن قهرمانی در لیگ برتر است

14:40 - 10 مرداد 1397
کد خبر: ۴۴۱۰۶۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدافع تیم فوتبال ذوب‎آهن اصفهان به این نکته اذعان کرد که تیمش بازی سختی مقابل استقلال خواهد داشت.

هادی محمدی در گفت‎وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، درباره وضعیت تیم ذوب‌آهن در آستانه دیدار مقابل استقلال، اظهارداشت: خدا را شکر وضعیت تیم خوب است و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. بازی اول‌مان مقابل نساجی را بردیم و حالا یک بازی حساس مقابل استقلال داریم.

وی با اشاره به دیدار فردای تیمش مقابل استقلال، گفت: هنوز اوایل لیگ است و چیزی مشخص نیست. تیم‎ها تقریباً ناشناخته هستند. با این حال استقلال تیم بزرگی است و بازیکنان جوانی دارند و البته یک سرمربی بزرگ روی نیمکت خودش می‌بیند. در هر صورت بازی سختی مقابل استقلال خواهیم داشت.

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: با اینکه استقلال تیم بزرگی است، اما ذوب‌آهن هم خوب بسته شده است. هدف ما امسال قهرمانی در لیگ برتر است و تاکنون هم این را به خوبی نشان دادیم. مقابل استقلال هم که باید در اصفهان بازی کنیم. همه می‎دانند که بازی در اصفهان با جا‌های دیگر فرق می‎کند، چون ذوب‌آهن همیشه در اصفهان خیلی خوب کار کرده است. امیدوارم با تیمی که داریم، هم استقلال را ببریم و هم قهرمان لیگ برتر ایران شویم.

محمدی به تمجید از امید نمازی، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان پرداخت و خاطرنشان کرد: من خودم برای اولین بار است که با آقای نمازی کار می‎کنم. او مربی بادانش و با اخلاقی است که امیدوارم با هدایت او ذوب‎آهن قهرمان لیگ برتر ایران شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *