رحمتی: در آب‌وهوای آبادان نمی‌شود بهتر از این فوتبال بازی کرد/ ۳ موقعیت ۱۰۰ درصدی داشتیم

23:17 - 28 مرداد 1401
کد خبر: ۴۴۰۶۵۹۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: آخر بازی از دوستانی که برانکارد را داشتند جابه جا می‌کردند عذرخواهی کردم با توجه به اینکه من اصلا اطلاعی نداشتم.

خبرگزاری میزان - سیدمهدی رحمتی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک پس از پیروزی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری پایان بازی صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

*به کادر فنی تیم صنعت نفت آبادان و بازیکنان این تیم که بازی جوانمردانه‌ای انجام دادند خسته نباشید می‌گویم. تشکر می‌کنم از مجموعه و هیات مدیره کارخانه، باشگاه و مدیرعامل محترم مان که شرایطی را برای ما فراهم کردند که ما بتوانیم مستقیم از اراک به آبادان بیاییم و این موضوع شرایط تیمی ما را طوری رقم زد که توانستیم ریکاوری خوبی داشته باشیم. از همه بازیکنان تیم تشکر می‌کنم و خسته نباشید می‌گویم که با تمام انرژی امروز در زمین حاضر شدند.

*مطمئن هستم که هر تیم دیگری بخواهد بیایید در این ساعت و این شرایط در آبادان بخواهد بازی کند، بازی خوبی از آب در نمی آید. فکر می‌کنم که 3 شانس ۱۰۰ درصدی گل داشتیم که یکی از آن به گل تبدیل شد. یکی هم رضا جبیره داشت که زد از کنار دروازه بیرون رفت. ما از سه موقعیت خودمان از یکی استفاده کردیم. تیم صنعت نفت خیلی خوب داشت بازی می کرد. در شرایطی که ما 10 نفره شدیم، ما را تحت فشار قرار دادند. فکر می‌کنم یکی دوتا موقعیت گل داشتند، یکی را پورحمیدی سیو کرد و مابقی در چار چوب نبود.

*در این شرایط جوی و در این آب و هوا فوتبال بهتر از این نمی‌شود بازی کرد و مطمئنا تیم های دیگر هم بخواهند بیایند اینجا با صنعت نفت بازی کنند و با کادرفنی جدید و این دیدگاهشان نسبت به فوتبال مطمئنا اذیت خواهند شد.

*فکر می کنم 60 تا 70 متر با آن منطقه که درگیری رخ داد، فاصله داشتم. نمی‌توانم در مورد آن موضوع صحبت کنم. حالا خود بازیکنان صحبت کنند فکر می‌کنم بهتر است، اما من آخر بازی از دوستانی که برانکارد را داشتند جابه جا می‌کردند عذرخواهی کردم با توجه به اینکه من اصلا اطلاعی نداشتم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *