رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دست راست سلطانی‌فر در آستانه جدایی از ورزش کشور/ دوران «پسا داورزنی» چگونه خواهد بود؟

10:36 - 08 مرداد 1397
کد خبر: ۴۴۰۳۲۴
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
داورزنی یک مهره مهم برای وزیر ورزش محسوب می‌شود و شاید اگر سلطانی‌فر مجبور شود او را برکنار کند بسیاری از سیاست‌های ورزش کشور هم تغییر کند

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، با تصویب قانون منع بکارگیری افراد بازنشسته در نهاد‌های دولتی، صحبت‌های زیادی در خصوص این که بسیاری از مدیران وزارت ورزش و همچنین روسای فدراسیون‌هایی که بازنشسته هستند؛ شنیده می‌شود. در بین این افراد اسامی همچون مهدی تاج (رئیس فدراسیون فوتبال)، علیرضا رحیمی (رئیس فدراسیون هندبال)، محمدرضا داورزنی (معاون ورزش حرفه‌ای وزارت ورزش)، فریبا محمدیان (معاون بانون وزارت ورزش) دیده می‌شود که اگر رفتن آنها از مسئولیت‌هایشان قطعی شود یک خانه‌تکانی اساسی در ورزش کشور رخ خواهد داد و سلطانی‌فر با یک چالش جدی روبرو خواهد شد.

داورزنی یک مهره مهم برای وزیر ورزش محسوب می‌شود و شاید اگر سلطانی‌فر مجبور شود او را برکنار کند بسیاری از سیاست‌های ورزش کشور هم تغییر کند چرا که بسیاری از سیاست‌های مهم ورزش کشور توسط او انجام می‌گیرد و حتی زمانی که سلطانی‌فر برای تصدی وزارت ورزش به مجلس شورای اسلامی معرفی شد داورزنی در تنظیم برنامه‌های وی نقش اساس را ایفا کرد.

در خصوص روسای فدراسیون‌های ورزشی، سلطانی‌فر نگرانی‌های کمتری دارد چرا که وی روی برخی از روسای فدراسیون‌هایی که بازنشسته هستند نظر مساعدی ندارد و شاید قانون بازنشسته‌ها یک توفیق اجباری برای وی محسوب شود.

قانون بازنشسته‌ها می‌تواند باعث تغییرات کلی در سیاست‌های وزارت ورزش و به خصوص در مسائل مربوط به فدراسیون‌ها شود. هر چند شاید در نهایت اتفاقاتی رخ دهد که این تغییرات انجام نشود و داورزنی و سایر افراد بازنشسته که در ورزش کشور حضور دارند در مسئولیت‌هایشان باقی بمانند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *