رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نظرمحمدی بازیکنان خداداد را می‌خواهد/ بازیکنان خواهان مطالبات خود شدند

16:50 - 19 تير 1397
کد خبر: ۴۳۵۱۶۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
برخی بازیکنان تیم سپیدرود که زیر نظر خداداد عزیزی تمرین می‌کنند، مد نظر علی نظرمحمدی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، بازیکنانی که با تیم‌های سپیدرود قرارداد بسته‌اند در بلاتکلیفی به سر می‌برند. آنها که نمی‌دانند در نهایت چه سرنوشتی در انتظارشان است، از این که فعلا قرارداد بسته و پولی دریافت نکردند نگرانند.
 
پیش بینی می‌شد تمرینات سپیدرود با علی نظر محمدی در رشت با مخالفت‌هایی همراه شود، ولی برخلاف تصورات با تمرینات تیم تن‌زاده در رشت مخالفتی نشد و شاید مالک این تیم این آرامش تمرینات تیمش را باید مدیون نظرمحمدی باشد که در جمع رشتی‌ها از محبوبیت برخوردار است.
 
این موضوع باعث شد تا برخی بازیکنان تیم سپیدرود که با نوین قرارداد بستند نسبت به شرایط حساس شوند. از این رو تعدادی از آنها به عنوان بزرگتر در گفت‌وگو با افشین ناظمی پیگیر موضوع شدند.
 
آنها در این ملاقات به عدم دریافتی‌ها تا این زمان اشاره کردند و خواهان پرداخت بخشی از مطالبات شدند. گویا علی نظر محمدی برخی از این بازیکنان از جمله پویا نزهتی، میثم فروسی، حسین ابراهیمی، میلادقربانزاده و میثم تهی دست را می‌خواهد، اما این بازیکنان که نمی‌دانند حق با چه کسی است، نمی‌خواهند وارد بازی شوند. از این رو از افشین ناظمی خواسته اند تکلیف آنها را روشن کرده و حداقل باشگاه بخشی از مبلغ قراردادشان را پرداخت کنند.
 
از سوی دیگر خبر می‌رسد به زودی مبلغ معادل نیم میلیارد به حساب نوین و همکارانش واریز خواهد شد تا آنها بخشی از پول‌ها را پرداخت کنند و مشکلات حل شود. نوین و همکارانش در شرایطی پیگیر مطالبات بازکنان هستند که در سوی دیگر میدان تن‌زاده هم هنوز هیچ پولی به حساب بازیکنان نریخته است و همچنان بدهی‌های سال قبل هم به قوت خود باقی است.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *