راه حل تحریک انصاف برای ایجاد ۸۷۵ هزار موقعیت شغلی در "پاکستان"

10:00 - 14 تير 1397
کد خبر: ۴۳۳۴۳۹
همزمان با نزدیک شدن انتخابات در پاکستان، تحریک انصاف راه حل خود را برای ایجاد بیش از ۸۰۰ هزار فرصت شغلی اعلام کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل  به نقل از ای آر وای نیوز، «اسد عمر» عضو ارشد حزب تحریک انصاف اعلام کرد: یکی از مشکلات موجود در پاکستان موقعیت شغلی برای جوانان است و ما تلاش می‌کنیم پس از روی کار آمدن دولتمان مشکلات را کم کنیم.

وی تصریح کرد: با استفاده از تکنولوژی‌های دیجیتالی و از طریق فرصت‌های شغلی جدید می‌توانیم 875 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کنیم و قدمی بزرگ برای حل مشکل بیکاری برداریم.

عضو ارشد حزب تحریک انصاف گفت: سیاست دیجیتالی که تحریک انصاف به دنبال آن است منجر به رفاه مردم پاکستان خواهد شد.

اسد عمر افزود: تنها راه حل بهبود وضعیت اقتصادی در پاکستان افزایش صادرات به دیگر کشورها است و ما در این زمینه نیز برنامه‌های ویژه‌ای داریم.

وی با انتقاد به حزب نواز بیان کرد: آنها مدعی هستند که حل پرونده‌های فساد اقتصادی تغییری در زندگی مردم ایجاد نخواهد کرد، ولی باید بدانند که این اختلاس‌ها به صورت مستقیم زندگی مردم را تحت الشعاع قرار داده است.

نماینده سابق پارلمان پاکستان اضافه کرد: در سال‌های ابتدایی حکومت حزب نواز میزان خسارتی که سالانه به اقتصاد کشور وارد می‌شد 2 میلیارد دلار بود ولی در سال‌های پایانی حکومت این حزب میزان خسارت‌های سالانه به رقمی بالغ بر 24میلیارد دلار رسید.

اسد عمر افزود: واگذاری امور به بخش خصوصی نیز یکی از اهداف اصلی تحریک انصاف است و باعث می‌شود که بسیاری از کارها و پروژه‌ها بهتر از قبل پیش روند.

انتخابات پاکستان در تاریخ 3 مرداد برگزار خواهد شد، و با نزدیک شدن انتخابات تکاپوی احزاب سیاسی نیز به اوج خود رسیده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *