رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کنار گذاشتن تیم «ب» توهین به جامعه والیبال بود/ کولاکوویچ تا تسلیم نشود دست به تغییر نمی‌زند

11:20 - 11 تير 1397
کد خبر: ۴۳۲۹۰۴
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
مربی والیبال ایران گفت: شاید اگر قبل از شکست مقابل ژاپن دست به جوان‌گرایی می‌زد نتایج بهتری در این رقابت‌ها می‌گرفتیم.

عباس برقی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص اینکه تیم ملی والیبال در بازی‌های آسیایی چه عملکردی خواهد داشت اظهار داشت: شرایط تیم‌هایی مثل استرالیا و ژاپن با توجه به برنامه‌ریزی‌هایشان بهتر از سال‌های گذشته شده و همین کار را برای ایران سخت می‌کند و شاید دلیل اینکه تیم ملی با ترکیب اصلی به رقابت‌ها خواهد رفت احساس خطر برای رسیدن به قهرمانی بوده است.

وی افزود: اینکه سیاستی بیندیشیم تا در بازی‌های آسیایی قهرمانی‌مان را حفظ کنیم خیلی خوب است، اما نباید اینقدر دیر تصمیم بگیریم و یک تیم را که زحمت کشیده و خودش را آماده کرده به این شکل کنار بگذاریم به نظرم این حرکت نه تنها توهین به سیدعباسی بلکه توهین به جامعه والیبال ایران است.

مربی والیبال ایران در مورد عملکرد کولاکوویچ در لیگ ملت‌ها تصریح کرد: کولاکوویچ تا تسلیم نشود دست به تغییر نخواهد زد شاید اگر قبل از شکست مقابل ژاپن دست به جوانگرایی می‌زد نتایج بهتری در این رقابت‌ها می‌گرفتیم.

برقی در پایان خاطرنشان کرد: طبیعی است که به روندمان در میدان دادن به جوان‌ها ادامه دهیم، اما چون می‌خواهیم در این مسابقات نتیجه هم بگیریم به احتمال زیاد از ترکیب با تجربه‌ها و جوان‌تر‌ها استفاده شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *