رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اعلام آمادگی دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال برای شرکت در انتخابات/ نبی: انصاری‌فرد زمان گرفت تا بدهی شهر خودرو را بدهد

12:31 - 03 تير 1401
کد خبر: ۴۳۲۷۶۴۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دبیرکل پیشین فدراسیون فوتبال گفت:

خبرگزاری میزان - مهدی محمد نبی، دبیرکل پیشین فدراسیون فوتبال درباره طلب باشگاه شهرخودرو از پرسپولیس و احتمال حضورش در انتخابات فدراسیون فوتبال، صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*درویش مدت کمی است که در پرسپولیس مسئولیت دارد و بحث بدهی از محل‌های مختلف سبب می‌شود به او فشار وارد شود. امیدواریم هرچه سریع‌تر بتواند بدهی شهرخودرو را تسویه کند. در آن زمان هم انصاری‌فرد طبق توافق با حمیداوی زمان گرفته بود تا بدهی پرسپولیس پرداخت شود. آن زمان گذشت و هیات مدیره و مدیرعاملی که در آن دروه در پرسپولیس بودند جدا شدند.

*اکنون بحث به دوره مدیریت درویش رسیده است. او جزو پیشکسوتانی است که در ورزش سابقه دارد و امیدوارم طرفین بنشینند و با هم به جمع‌بندی برسند تا پنجره باشگاه پرسپولیس باز شود. البته خود حیدپور هم می‌داند که ناگهان پنج تا هفت میلیارد پول بابت تاخیر و تادیه به شهرخودرو نمی‌رسد و باید درمورد این مبلغ بررسی‌های لازم انجام شود.

*مهدی محمدنبی دبیرکل پیشین فدراسیون فوتبال امروز (جمعه) اعلام کرد که در انتخابات 8 شهریور‌ماه ریاست فدراسیون فوتبال شرکت خواهد کرد.

*زحماتی که مسئولان و کارکنان فدراسیون در دوره‌های مختلف کشیده‌اند، منجر به این شده که گاهی اوقات فدراسیون پله‌های خوبی را طی کند. نمی‌خواهیم وارد گذشته و اتفاقاتی که رخ داده شویم. در انتخابات فدراسیون که شهریور‌ماه برگزار می‌شود، رئیس بعدی فدراسیون تنها 2 و نیم سال می‌تواند انجام وظیفه کند. در این 2 و نیم سال فرصتی برای جام جهانی 2022 قطر نیست و هر فردی که رئیس شود دو ماه بعد تیم ملی باید در قطر بازی کند.

*با این وضعیت افرادی که در فوتبال صاحب تجربه هستند و در مدیریت کلان فوتبال هم حضور داشته‌اند باید کمک کنند. همه می‌توانند در انتخابات حضور پیدا کنند و اعضای مجمع باید رای بدهند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *