رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سانتوس: ایران فرصت زیادی نداشت/ به کی‌روش به خاطر کار عالی که انجام داد تبریک می‌گویم

0:56 - 05 تير 1397
کد خبر: ۴۳۱۰۲۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم ملی پرتغال گفت: بازیکنان ما عالی عمل کردند و باید خود را آماده دیدار با اروگوئه کنیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی به روسیه، فرناندو سانتوس در نشست خبری پس از بازی ایران و پرتغال اظهار داشت: ما می خواستیم در جام جهانی بمانیم. به کارلوس به خاطر کار عالی که انجام داد تبریک می گویم. آنها ثابت کردند که سازمان یافته هستند و سخت تلاش می‌کنند. من به کی روش به خاطر کار عالی با تیم ایران و بازی عالی امشب تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: اول بازی را خوب شروع کردیم و تیم ایران مشکل داشت تا ما را کنترل کند. بعد از مدتی ایران برنامه خود را تغییر داد و یارگیری کرد. تیم ایران تک به تک یارگیری می کرد و باعث شد تا خیلی بدویم و باعث مشکلاتی برای ما شد. وقتی توپ را از دست می دادیم بار دیگر بازی را متوازن کردیم و بعد به نتیجه خوبی رسیدیم و گل زدیم.

سرمربی تیم ملی پرتغال تصریح کرد: در نیمه دوم هم خوب عمل کردیم تا زمانی که پنالتی رخ داد. ما موجب این پنالتی نبودیم و هیچ چیز کامل نیست. نتیجه یک بر صفر باعث شده بود تا روی زمین خشونت بالا برود و ما کنترل را تا حدودی از دست دادیم. وقتی که بازیکنان را تغییر دادیم با اینکه ایران خیلی تلاش کرد ولی فرصت های زیادی را بدست نیاورد. ایران گل زد ولی بازیکنان ما عالی عمل کردند و باید خود را آماده دیدار با اروگوئه کنیم.

وی درباره تصمیم داور در عدم نشان دادن کارت قرمز به رونالدو بعد از خطا بر روی پورعلی گنجی گفت:
من نگران نبودم و داور کاری را کرد که باید می کرد. دو پنالتی گرفت و یک کارت زرد داد. من باید بار دیگر این صحنه را ببینم و این چیزی است که باید بپذیریم.

سانتوس درباره دیدار با اروگوئه در سوچی اظهار داشت: اسپانیا با مراکش مساوی کرد. بازی ها همه سخت هستند. باید بدانید هیچ دیداری در اینجا ساده نیست. واقعیت این است که این طور نیست. روسیه 6 امتیاز دارد ولی اروگوئه در این گروه اول شد.

وی در پاسخ به سوالی درباره کوارشما اظهار داشت: من همیشه تصمیماتی را می گیرم که برای تیم خودم مناسب باشد.
برای ما چیزی که مهم است این است که در میان 16 تیم باشیم. ما بلندپروازی این را داریم که بازهم بالاتر برویم. لازم است که بازی ها را بشناسیم و خود را از نظر ذهنی و فکری آماده کنیم. طبیعتا میزبان بازی ها از حمایت بالایی برخوردار است و اروگوئه بازیکنان و کیفیت عالی دارد ولی ما هم عالی هستیم.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره ناراحتی رونالدو در پایان بازی گفت: بهترین بازیکنان دنیا هم با چنین مسائلی مواجه می شوند. وقتی فرصتی برای آنها نیست که خود را نشان دهند این برای آنها بیشتر آزاردهنده است.

سانتوس ادامه داد: کاملا متفاوت با یورو بودیم. شما در یورو 2 امتیاز دارید و می توانید با سایرین رشد کنید ولی اینجا تیم ها بزرگ‌تر هستند و سرمربیان باید استراتژی و بازیکنان را انتخاب کند. اگر نمی توانستیم به مرحله بعد برویم شکست بزرگی برای ما بود ولی خوشحالیم که صعود کرده ایم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *