رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

شکست ملی پوشان والیبال ایران در ماراتن والیبال/ تجربه صرب‌ها به کمک آنها آمد

23:59 - 26 خرداد 1397
کد خبر: ۴۲۷۹۴۷
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
تیم ملی والیبال ایران مقابل تیم صربستان مغلوب شد.

؟؟؟؟

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در هفته چهارم لیگ ملت های والیبال از ساعت 23:30 امشب(شنبه) به مصاف تیم صربستان رفت.

در این بازی کولاکوویچ تیمش را با ترکیب اولیه سعید معروف، میلاد عبادی‌پور، مرتضی شریفی، پوریا یلی، عیل شفیعی، سامان فائزی و مهدی مرندی (لیبرو) به میدان فرستاد.

در ست اول ملی پوشان والیبال ایران موفق شدند تا امتیاز 15 چندین امتیاز از تیم صربستان جلو باشند اما از امتیاز 15 به بعد صرب ها فاصله امتیاز خود را با تیم ایران کمتر کردند با این حال شاگردان کولاکوویچ موفق شدند روی پاس های استثنایی معروف ست اول را با نتیجه 25 بر 21 پیروز شوند.

در ست دوم هر دو تیم ایران و صربستان تا امتیاز 20 فاصله خیلی کمی داشتند اما پس از آن صرب ها موفق شدند 3 امتیاز از شاگردان کولاکوویچ پیش بیفتند و این ست را با نتیجه 25 بر 22 به سود خود به پایان برسانند.

در ست سوم هم این صرب ها بودند که با نتیجه 27 بر 25 پیروز شدند. در این ست که باز هم دو تیم در امتیازات نزدیک به هم بودند این صرب ها بودند که در امتیازات پایانی ست کم نقص تر ظاهر شدند و نتیجه ست را به نفع خود به پایان رساندند.

در ست چهارم شاگردان کولاکوویچ بهترین عملکرد خود را در این بازی به نمایش گذاشتند و توانستند با نتیجه 25 بر 20 پیروز شوند تا کار به ست پنجم کشیده شود.

در همان ابتدای ست پنجم تیم ایران 3 امتیاز از تیم صربستان عقب افتاد که این اختلاف بیشتر هم شد اما سرویس های هدفدار عبادی پور باعث کمتر شدن اختلاف امتیاز شد اما در نهایت این ست با نتیجه 15 بر 11 به سود تیم صربستان به پایان برسد. با این نتیجه تیم صربستان با نتیجه 3 بر 2 مقابل تیم ایران پیروز شد تا تنها رهاورد شاگردان کولاکوویچ از این مسابقه یک امتیاز یاشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *