بابائیان در انتظار پروانه ساخت فیلمی جدید/پخش بازی‌های جام جهانی در سینما موجب شادی مردم می‌شود

14:50 - 25 خرداد 1397
کد خبر: ۴۲۷۲۵۹
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
بابائیان گفت: فیلم جدیدم "چه کسی را می خواد" در مرحله دریافت پروانه ساخت قرار دارد، همه کارها را متوقف کرده‌ایم تا پروانه ساخت را دریافت کنیم که البته امیدواریم تا هفته آینده این پروانه ساخت صادر شود.

داریوش بابائیان تهیه کننده سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی "چه کسی را می خواد" گفت: فیلم جدیدم در مرحله دریافت پروانه ساخت قرار دارد، همه کارها را متوقف کرده‌ایم تا پروانه ساخت را دریافت کنیم که البته امیدواریم تا هفته آینده این پروانه ساخت صادر شود.

این تهیه کننده درباره شروع تولید فیلم سینمایی "چه کسی را می خواد" اظهار کرد: قرار احتمالی برای شروع فیلمبرداری این فیلم ۲۵ خرداد بود اما با توجه به تعطیلات هفته گذشته کارها و بررسی شورای پروانه ساخت کارمان به تعویق افتاد و مشخص نیست چه زمانی فیلمبرداری را آغاز کنیم.

بابائیان ادامه داد: تا پروانه ساخت را دریافت نکنیم اقدامی نخواهیم کرد و همین طور بالطبع در زمینه انتخاب بازیگران نمی‌توانیم اقدامی انجام دهیم تا وضعیت پروانه ساخت روشن شود.

وی با اشاره به اکران سینما برای فوتبال جام جهانی بیان کرد: این اکران‌ها به اندازه زمان یک سانس فیلم یا کمتر از این زمان است و ضرر زیادی برای تهیه کننده آن ندارد و می‌تواند فضای شادی در سینما و برای مردم ایجاد کند.

بابائیان تشخیص وضعیت اکران سینما را با توجه به جام جهانی نامشخص توصیف و خاطرنشان کرد: باید منتظر ماند تا این مقطع بگذرد و جام جهانی تمام شود تا پس از آن شرایط اکران را دید. در مجموع و با توجه به وضعیت اکران از ابتدای سال تا کنون اکران خوبی داشتیم که فکر می‌کنم تا پایان سال نیز سینمای ایران اکران خوبی را شاهد باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *