رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نکیسا: حریفان مقابل پرسپولیس مشکلاتشان را فراموش می‌کردند/ امیدوارم حداقل سهمیه آسیا از دست نرود

0:45 - 28 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۶۸۶۳۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمام تیم‌ها با قدرت و انگیزه مضاعف مقابل قهرمان پنج دوره لیگ قرار می‌گرفتند و در بازی با پرسپولیس مشکلاتشان را فراموش می‌کردند.

نیما نکیسا در گفت‌وگو با میزان، درباره ناکامی پرسپولیس و قهرمانی تیم فوتبال استقلال در لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: به هر حال یک تیم نباید برای همیشه قهرمان لیگ شود زیرا باشگاه‌های دیگر نیز زحمت می‌کشند و همین اتفاقات است که جذابیت لیگ را بالا می‌برد. به عنوان کسی که در پرسپولیس حضور داشتم، دوست داشتم این تیم امسال هم ششمین قهرمانی متوالی خود را در لیگ جشن بگیرد، اما سایر تیم‌ها هم برنامه‌ریزی دقیق و منسجمی انجام می‌دهند تا به جام برسند. همین عوامل است که کمک می‌کند روز به روز لیگ ما پویاتر شود.

وی افزود: فشردگی بازی‌های ملی در سال جام جهانی و همه‌گیری بیماری کرونا روی کیفیت مسابقات لیگ برتر تاثیر گذاشت. البته در نهایت چند بازی ورود تماشاگران آزاد شد، اما رقابت‌ها فراز و نشیب زیادی داشت، ولی به هر حال سازمان لیگ توانست تمام موضوعات را مدیریت کند.

پیشکسوت تیم فوتبال در خصوص وضعیت این فصل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: هر کدام از دوستان بیایند در باشگاه پرسپولیس مسئولیت بگیرند مایه افتخار است، زیرا هم از مکتب خود باشگاه پرسپولیس هستند و هم سواد و بضاعت آنها به پرسپولیس کمک‌ خواهد کرد تا به شکل بهتری به سمت پیشرفت جلو برود. پرسپولیس امسال فراز و نشیب زیاد داشت، بازیکنان خارجی بخصوص تاجیکستانی ها با تیم هماهنگ نبودند.

وی بابیان اینکه همه تیم‌های لیگ با قدرت مضاعف مقابل پرسپولیس قرار می‌گرفتند، تاکید کرد: مساله‌‌ای که همه‌ مردم و حتی خود فوتبالدوستان باید در نظر بگیرند اینکه تمام تیم‌ها با قدرت و انگیزه مضاعف مقابل قهرمان پنج دوره لیگ قرار می‌گرفتند و در بازی با پرسپولیس مشکلاتشان را فراموش می‌کردند و متحد می‌شدند تا این تیم را ببرند. هر تیمی با پرسپولیس رو به رو می‌شد تا دندان مسلح بود و بازیکنان آنها از انگیزه بالایی برای شکست این تیم برخوردار بودند.

نکیسا در پایان خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم پرسپولیس در ۳ بازی پایانی خود نتواند ۷ امتیاز بگیرد، ممکن است حتی دومی را هم از دست بدهد. سپاهان باشگاهی منسجم با مدیریت قوی و نظام‌ باشگاه‌داری ایده‌آل و در اختیار داشتن یک سرمربی جوان هوشمند و با سواد و کاملاً حرفه‌ای است که می‌تواند حریفی جدی برای ما در راه تصاحب جایگاه دومی باشد. امیدوارم در ۳ بازی پایانی بازیکنان پرسپولیس بتوانند هم بهترین نتایج را بگیرند و هم فصل را با رده دوم و سهمیه آسیا به پایان برسانند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *