رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مسعودی: امیدوارم وویویچ مانند کی‌روش ماندنی شود/ تنها مشکل لیگ هندبال فرسایشی شدنش بود

8:45 - 22 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۶۱۷۱۷
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
ملی‌پوش تیم هندبال سپاهان اصفهان گفت: توزیع بازیکنان در تیم‌ها متناسب بود و کسی نمی‌توانست از قبل قهرمان این فصل لیگ برتر هندبال را حدس بزند.

وحید مسعودی در گفت‌وگو با میزان، درباره قهرمانی تیم سپاهان اصفهان در رقابت‌های لیگ برتر هندبال با غلبه بر تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، اظهار داشت: لیگ امسال از سطح کیفی و فنی خیلی بالایی برخوردار بود و تیم‌ها رقابت نزدیک و فشرده‌ای با همدیگر داشتند. توزیع بازیکنان در تیم‌ها متناسب بود و تقریبا چند تیم شانس قهرمانی داشتند و کسی نمی‌توانست از قبل قهرمان این فصل لیگ برتر هندبال را حدس بزند. خدا را شکر در بازی نخست فینال با اختلاف 4 گل به برتری رسیده بودیم و با مساوی در دیدار دوم توانستیم به قهرمانی برسیم.

ملی‌پوش تیم هندبال سپاهان اصفهان با اشاره به داوری‌ها، تصریح کرد: لیگ برتر هندبال در این فصل تنها یک مشکل داشت و آن هم فرسایشی شدن لیگ بود. دلیل این طولانی شدن هم به خاطر بازی‌های تیم ملی بود که هر از گاهی باعث وقفه در لیگ می‌شد. البته این وقفه‌ها اجتناب‌ناپذیر بودند و نمی‌توان از فدراسیون ایراد گرفت. در این فصل به نظرم داوران هم قضاوت خوبی داشتند و به همه این عزیزان خسته نباشید می‌گویم.

وی درخصوص حضور تماشاگران در دیدار فینال لیگ برتر هندبال، گفت: قطعا یکی از ابعاد اجتماعی ورزش همین شور و شوق و احساس شادابی است که در بین مردم ایجاد می‌کند. حضور تماشاگران در سالن‌ها و استادیوم‌ها هر چند کم باشد، باز هم باعث افزایش انگیزه و هیجان در بازی می‌شود. همینجا باید از تمام هواداران سپاهان که با این شرایط کرونا تیم محبوب خودشان را تنها نگذاشتند و در سالن ما را تشویق کردند، تشکر کنم.

هندبالیست تیم سپاهان اصفهان در واکنش به حضور وسلین وویویچ، سرمربی مونته‌نگرویی تیم ملی در سالن محل برگزاری فینال لیگ برتر، اظهار کرد: قطعا حضور سرمربی تیم ملی در سالن و تماشای بازی، تاثیر زیادی در افزایش انگیزه بازیکنان دارد. وویویچ یکی از بهترین مربیان جهان به شمار می‌رود و در زمانی که بازیکن بود هم یکی از برترین‌ها بود. در سالیان اخیر نیز هدایت تیم‌های سرشانس اروپایی مانند واردار مقدونیه را برعهده داشته و امیدوارم وویویچ مانند کی‌روش در ایران ماندنی شود تا شاهد جهش هندبال کشورمان باشیم؛ هرچند فدراسیون هندبال در این راه به حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نیاز دارد.

مسعودی در پایان درباره مدل برگزاری لیگ برتر به صورت پلی‌آف، گفت: قطعا برگزاری لیگ به صورت رفت و برگشت یا پلی‌آف هم مزیت‌هایی دارد و هم ضعف‌هایی. به نظرم در مدل فعلی که به صورت پلی‌‌آف است، بازی‌ها هیجان بیشتری دارند و از آنجایی که فینال به صورت 2 بازی برگزار می‌شود، از قبل تیم قهرمان مشخص نیست. همچنین بیشتر لیگ‌های معتبر هندبال در جهان به همین صورت پلی‌آف برگزار می‌شود.

انتهای پیام//



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *