پلیس رژیم صهیونیستی نتانیاهو را احضار کرد

9:56 - 07 بهمن 1396
کد خبر: ۳۹۰۸۷۸
کانال 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی می‎گوید که بنیامین نتانیاهو برای شهادت در پرونده مربوط به فساد مالی احضار و احتمالا مورد بازجویی قرار خواهد گرفت.

پلیس رژیم صهیونیستی نتانیاهو را احضار کردبه گزارش گروه بین‌الملل ، رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که بنیامین نتانیاهو برای شهادت در رابطه با پرونده مربوط به فساد مالی در خرید زیردریایی از آلمان، احضار و احتمالا مورد بازجویی نیز قرار خواهد گرفت.

امور مربوط به خرید زیردریایی از آلمان به «پرونده 3000» معروف است و در آن «بنیامین نتانیاهو» و تعدادی دیگر از مقامات رژیم صهیونیستی متهم به سوءاستفاده مالی در این پرونده هستند.

بر اساس گزارش تلویزیون رژیم صهیونیستی بازجویی از نتانیاهو در این پرونده به این معنی خواهد بود که او یکی از متهمان این پرونده بوده است.

همچنین گزارش شده که تیم تحقیقاتی این پرونده قصد دارد که «یووال استینیتز»، وزیر انرژی رژیم صهیونیستی، را نیز در روزهای آینده برای ارائه شهادت احضار کند.

هفته گذشته گزارش شده بود که انتظار می‌رود پلیس رژیم صهیونیستی از اداره بازرسی رسمی رژیم صهیونیستی بخواهد تا 5 نفر را در ارتباط با این پرونده محکوم کند.

نتانیاهو تحت پرونده موسوم به «1000» به دریافت رشوه و کمک‌های مالی غیرقانونی خارجی، تحت پرونده «2000» به سوء استفاده از قدرت و پرداخت رشوه به نشریه «یدیعوت آحرونوت» جهت حمایت و پوشش ویژه، و تحت پرونده «3000» به زد و بند در جریان خرید زیردریایی‌های اتمی از آلمان متهم است.

این در حالی است که هزاران نفر برای هشت هفته متوالی در خیابان‌های «تل‌آویو» در اعتراض به فساد مالی نتانیاهو و کابینه  او تظاهرات کرده و خواستار رسیدگی به این فساد مالی و در بسیاری از موارد خواستار استعفای نتانیاهو هستند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *