دستگاه قضایی مظهر اقتدار نظام اسلامی است/ با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی قاطعانه برخورد خواهد شد

16:34 - 02 بهمن 1396
کد خبر: ۳۸۹۵۰۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: دستگاه قضایی مظهر اقتدار نظام اسلامی است و با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی قاطعانه برخورد خواهد شد.

دستگاه قضایی مظهر اقتدار نظام اسلامی است - با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی قاطعانه برخورد خواهد شدبه گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان خراسان رضوی، حجت الاسلام علی مظفری رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: دستگاه قضایی مظهر اقتدار نظام اسلامی است و با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی قاطعانه برخورد خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری که در جمع مسئولان و قضات دادسرای عمومی و انقلاب مشهد سخن می گفت افزود: برخلاف هجمه های تبلیغاتی دشمن برای مردم ایران اسلامی ثابت شد که دستگاه قضایی به دنبال مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت می باشد و افرادی که ناآگاهانه و تحت تأثیر تبلیغات سوء دشمنان دست به اقداماتی زده اند، مورد رأفت نظام اسلامی قرار گرفته و خواهند گرفت.

این مقام قضایی با اشاره به قرار گرفتن نام رئیس قوه قضائیه در لیست تحریم آمریکا گفت: هرچه ما از طرف دشمنان به ویژه امریکا و ایادی آنها در منطقه و برخی افراد داخل کشور، مورد دشمنی و فشار و تهمت قرار بگیریم؛ بایستی به عملکرد خودمان ببالیم و در این مسیر ثابت قدم بمانیم.
 

حجت الاسلام والمسلمین مظفری علت این دشمنی ها را عملکرد خوب دستگاه قضایی دانست و افزود: مردم عزیز هم متوجه شده اند که قوه قضائیه در مسیر اصلی انقلاب و خط مشی تعیین شده توسط معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» در حال حرکت است.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به اقدامات بسیار مؤثر دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی و مجموعه تحت امر ایشان گفت: بنده به وجود تک تک همکاران خود در مجموعه قضایی استان افتخار می کنم که از تمام وجودشان برای کار در دستگاه قضایی و خدمت به مردم استفاده می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری با بیان برخی فعالیت ها و اقدامات ویژه دادسرای عمومی و انقلاب استان گفت: نقطه عطف و مظهر اقتدار دستگاه قضایی، دادسرا است.

وی با تأکید بر لزوم جوان گرایی در بخش های مدیریتی مجموعه قضایی گفت: از آرزوهای بنده ایجاد فرصت برای استفاده از نیروهای جوان، با انرژی و با انگیزه در بخش های مدیریتی مجموعه قضایی است که الحمدالله این امر در دادسرای عمومی و انقلاب مشهد محقق شده است و می بینیم که امروز دستگاه قضایی استان زنده و بالنده است. 

  


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *