هنوز داوران جشنواره شعر فجر انتخاب نشده‌اند/تغییر زمان برگزاری اختتامیه به اسفند ماه امسال

11:12 - 01 بهمن 1396
کد خبر: ۳۸۸۹۸۸
دبیر دوازدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر گفت: با توجه به زمان باقی مانده بعید است که اختتامیه جشنواره شعر فجر بهمن ماه اجرا شود و در خوشبینانه ترین حالت به امید خدا این جشنواره اسفند ماه امسال به کار خود پایان می دهد.

جواد محقق دبیر دوازدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص مراحل برگزاری این جشنواره گفت: هنوز به علت عدم انتخاب هیات علمی جشنواره شعر فجر تصمیمات خاصی برای چگونه برگزار شدن این رویداد ادبی اتخاذ نشده است. امیدواریم هر چه سریعتر این اتفاق روی دهد تا بتوانیم امسال جشنواره پر باری داشته باشیم.

جواد محقق

وی درباره هیات داوران این دوره از جشنواره شعر فجر تاکید کرد: برای برگزاری اختتامیه نیاز داریم که آثار توسط داوران بررسی شوند. داوران این جشنواره از طریق هیات علمی انتخاب می شوند و تبعاً تا زمانی که هیات انتخاب مشخص نشده نمی توان در مورد داوران صحبتی به میان آورد. برگزاری اختتامیه نیاز به هماهنگی های فراوانی دارد که هنوز روی نداده است.

دبیر دوازدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر درباره زمان برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره خاطرنشان کرد: با توجه به زمان باقی مانده بعید است که اختتامیه جشنواره شعر فجر بهمن ماه اجرا شود و در خوشبینانه ترین حالت به امید خدا این جشنواره اسفند ماه امسال به کار خود پایان می دهد.

جواد محقق

گفتنی است چندی پیش سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  طی حکمی جواد محقق را به عنوان دبیر جشنواره شعر فجر انتخاب کرد. پیش از این با حکم صالحی، مهدی قزلی مدیرعامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی به عنوان دبیر اجرایی دوازدهمین دوره جشنواره شعر فجر منصوب شده بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *