ارتش سوریه تعداد زیادی از عناصر النصره را در شرق ادلب محاصره کرد

9:01 - 01 بهمن 1396
کد خبر: ۳۸۸۹۰۸
وزارت دفاع روسیه می‌گوید که ارتش سوریه تعداد زیادی از عناصر تروریستی «جبهه النصره» را در شرق استان ادلب به محاصره خود در آورده است.

ارتش سوریه تعداد عناصر النصره را در شرق ادلب محاصره کردبه گزارش گروه بین‌الملل ، وزارت دفاع روسیه روز یکشنبه یکم بهمن ماه می‌گوید که ارتش سوریه تعداد زیادی از عناصر تروریستی «جبهه النصره» را در شرق استان ادلب به محاصره خود در آورد.

وزارت دفاع روسیه افزود که نیروهای ارتش سوریه موفق شدند فرودگاه ابوظهور را که از سپتامبر سال 2015 به اشغال عناصر تروریستی در آمده بود به کنترل خود در آورند.

در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است: نیروهای ارتش سوریه به فرماندهی «سهیل حسن» به نیروهای محلی پیوسته و موفق شدند تروریست‌های النصره را وادار به عقب‌نشینی از فرودگاه «ابوظهور» کنند.

بر اساس این بیانیه محاصره تروریست‌های جبهه النصره در شرق ادلب به مرحله نهایی خود رسیده است.

رسانه‌های سوریه روز گذشته گزارش دادند که ارتش این کشور ضمن پیشروی به سمت دیواره‌های جنوبی فرودگاه نظامی ابوظهور موفق شد وارد محوطه داخلی این فرودگاه در جنوب‌شرقی استان ادلب شود.

بر اساس این گزارش یگان‎های ارتش سوریه با همراهی نیروهای مقاومت پس از آزادسازی روستهای «تل سلمو جنوبی، رسم عابد، البويطة ،الدبشيه، زفر صغير، زفر كبير» در ریف جنوب‌شرقی استان ادلب، از محور جنوب وارد فرودگاه ابوظهور شدند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *