پروژه مسکن باب‌ الحوائج قرچک به نتیجه رسید/ ۵۳ واحد مسکونی به صاحبانش تحویل داده شد

8:24 - 02 بهمن 1396
کد خبر: ۳۸۸۷۶۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قرچک با اشاره به ورود مدعی العموم به پروژه مسکن باب الحوائج گفت: تاکنون ۵۳ واحد مسکونی از پروژه مسکن باب‌الحوائج قرچک به صاحبانش تحویل داده شده است.

حجت الاسلام سینکایی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قرچک در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، بیان کرد: مهمترین پرونده شهرستان قرچک که اخیراً به نتیجه رسیده است پروژه مسکونی باب‌الحوائج است که طی بررسی‌ها و جلسات انجام شده تعدادی از واحدهای مسكونی به صاحبانش تحويل داده شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قرچک توضیح داد: نزدیک به ۲۰۰ الی ۳۰۰ خانوار در پروژه باب الحوائج متضرر شده بودند که با ورود مدعی العموم تاکنون ۵۳ مورد تحویل مردم شده و مابقی در شرف تکمیل است تا از طریق دادخواست حقوقی اقدام شود.

حجت الاسلام سینکایی گفت: در این زمینه یکی از متهمان دستگیر و همچنین ۳ متهم دیگر پرونده به جرم کلاهبرداری در ساخت و ساز و عدم پاسخگویی به مردم متواری هستند و این موضوع در حال پیگیری است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قرچک در پایان گفت: با ورود دادستانی به پرونده بسیاری از مشکلات حل و احکام توسط دادگاه حقوقی شهرستان صادر شده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *