جرایم خشن در اسفرورین حدود هشتاد درصد کاهش داشته است

11:52 - 30 دی 1396
کد خبر: ۳۸۸۶۲۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رییس حوزه قضایی بخش اسفرورین گفت: افزايش سطح اطلاعات افراد و فرهنگ سازی صورت گرفته در راستای پيشگيری از وقوع جرم با بكارگيری عناصر موثر و با نفوذ بين مردم در كنار برخورد قاطع و سريع با بر هم زنندگان امنيت و آسايش مردم باعث كاهش جرايم بوده است.

جرایم خشن در اسفرورین حدود هشتاد درصد کاهش داشته استبه گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، جواد افشاری رییس حوزه قضایی بخش اسفرورین این استان گفت: در طی سال‌های اخیر با همکاری مردم فهیم بخش اسفرورین و فرهنگ سازی توسط مسولین و روحانیون دلسوز و تلاش همکاران قضایی و اداری این حوزه قضایی جرایم در این بخش کاهش داشته است.


وی با اشاره به اینکه در بسیاری از عناوین مجرمانه در بخش اسفرورین کاهش چشم گیری داشته ایم اظهار کرد: جرایم خشن از جمله نزاع‌های دسته جمعی و استفاده از سلاح‌های شکاری تا حدود هشتاد درصد کاهش داشته است.

رییس حوزه قضایی بخش اسفرورین گفت: افزایش سطح اطلاعات افراد و فرهنگ سازی صورت گرفته در راستای پیشگیری از وقوع جرم با بکار گیری عناصر موثر و با نفوذ بین مردم در کنار برخورد قاطع و سریع با بر هم زنندگان امنیت و آسایش مردم باعث کاهش جرایم بوده است.

وی با اشاره به نقش مهم مردم در کاهش جرایم تصریح کرد: اگر جامعه در مقابل جرم و آسیب بی تفاوت باشد زمینه ارتکاب جرایم عمومی افزایش پیدا می‌کند و مقابله با بزهکاری تنها وظیفه دستگاه قضایی نیست ومردم و سایر سازمان‌ها با مشارکت جمعی نقش مهمی در پیشگیری و مقابله ایفا می‌کنند.

افشاری در پایان خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی در جهت برقراری امنیت برای مردم با همکاری آن‌ها هنجار شکنان را شناسایی و قاطعانه با آن‌ها برخورد خواهد کرد.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *