لزوم تلاش برای ترویج فرهنگ صلح، بخشایش و رضایت

10:40 - 29 دی 1396
کد خبر: ۳۸۸۳۴۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون فرهنگی دادگستری لرستان با اشاره به تشکیل شدن ستاد صبر در این استان گفت: ارتقای فرهنگ مدارا، مودت و همدلی و فرهنگ قانون مداری از اهداف تشکیل ستاد صبر است.

لزوم تلاش برای ترویج فرهنگ صلح، بخشایش و رضایتبه گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی ستاد ملی صبر، حجت الاسلام علی سبزواری معاون فرهنگی دادگستری استان لرستان از تشکیل ستاد «صبر» در این استان خبر داد و گفت: لرستان هفتمین استانی است که ستاد «صبر» در آن تشکیل شده است.

وی گسترش فرهنگ صلح و سازش و عفو و گذشت در جامعه را از اهداف تشکیل ستاد صبر برشمرد و تصریح کرد: ارتقای فرهنگ مدارا، مودت و همدلی و فرهنگ قانون مداری از دیگر اهداف تشکیل ستاد صبر است.

معاون فرهنگی دادگستری لرستان خاطرنشان کرد: کاهش پرونده‌های دستگاه قضا، کاهش زندانیان و رفع زمینه‌های نزاع و اختلاف از دیگر اهداف تشکیل ستاد صبر است.

حجت الاسلام سبزواری با تاکید بر اینکه رئیس کل دادگستری لرستان به عنوان رئیس ستاد صبر و معاون فرهنگی دادگستری لرستان به عنوان دبیر این ستاد فعالیت می‌کنند، افزود: معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری لرستان، رئیس شورای حل اختلاف استان و دادستان مرکز لرستان نیز اعضای ستاد صبر هستند.

وی اظهار امیدواری کرد که با فعالیت این ستاد الگوی صلح و سازش و صبر در بین مردم نهادینه شود.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *