"روسیه": مقام های آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ را تحریم می کنیم

22:15 - 26 دی 1396
کد خبر: ۳۸۷۳۶۴
رئیس کمیسیون دفاع از حق حاکمیت و جلوگیری از مداخله در امور داخلی شورای فدراسیون (مجلس سنای) روسیه اعلام کرد که تصمیم گرفته شده است در مورد مقام های آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (وادا) که در حذف تیم المپیک روسیه از المپیک 2018 نقش داشته اند، تحریم هایی اعمال شود.

به گزارش سرویس بین الملل ،  آندره کلیموف روز دوشنبه گفت: ما باید افرادی را که در کمیته بین المللی المپیک از سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ استفاده کرده و کاروان ملی المپیک روسیه را از شرکت در المپیک کره جنوبی محروم کردند، تحریم کنیم.

شبکه تلویزیونی راشاتودی به نقل از این مقام شورای فدراسیون گفت: باید در مورد افرادی که در محروم کردن کاروان المپیک روسیه از شرکت در رقابت های المپیک کره جنوبی نقش داشته اند، افشاگری و تدابیر مناسب در مورد آنها وضع کنیم.

هیات اجرایی کمیته بین المللی المپیک در پنجم دسامبر اعلام کرد: با توجه به اتهامات وارده مبنی بر دوپینگ ورزشکاران روسیه، تیم ملی این کشور از شرکت در المپیک زمستانی کره جنوبی محروم می شود.

طبق اعلام کمیته بین المللی المپیک، ورزشکاران روسی که آزمایش دوپینگ آنها منفی است، می توانند مستقل و تحت عنوان ورزشکاران المپیک از روسیه در المپیک زمستانی 2018 شرکت کنند.

المپیک زمستانی 2018 کره جنوبی، بیست و سومین بازی های زمستانی است که 20 بهمن تا شش اسفند برگزار می شود.
/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *