تشکیلات خودگردان به طرح معامله قرن آمریکا پاسخ خواهد داد/ ما هرگز این طرح را نمی‌پذیریم

2:17 - 25 دی 1396
کد خبر: ۳۸۶۹۲۷
محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی در بیست و هشتمین نشست «شورای مرکزی فلسطین» در رام الله بر نپذیرفتن معامله قرن تاکید کرد.

تشکیلات خودگردان به طرح معامله قرن آمریکا پاسخ خواهد داد/ ما هرگز این طرح را نمی‌پذیریمبه گزارش گروه بین‌الملل ، محمود عباس در سخنرانی افتتاحیه نشست شورای مرکزی فلسطین، ضمن اعتراض به طرح دونالد ترامپ موسوم به معامله قرن افزود: مساله قدس از میز مذاکرات با توییت رئیس جمهوری امریکا که در آن قدس را پایتخت اسرائیل اعلام کرد، برداشته شد. به ترامپ گفتیم، نه و هزار نه و ما هرگز آن را نخواهیم پذیرفت و تشکیلات خود گردان به این طرح پاسخ خواهد.


رئیس تشکیلات خود گردان فلسطین ادامه داد: ما هرگز دیکته های کسی را نمی پذیریم و از هیچ کس دستور نمی گیریم.


عباس اشاره‌ای به بیانیه بالفور کرد و گفت: فلسطین به تلاش های خود علیه این بیانیه ادامه خواهد تا زمانی که انگلیس در این خصوص عذرخواهی کند. اسرائیل به پیمان اسلو پایان داد و شورای مرکزی باید این موضوع را در برنامه کاری خود مورد بررسی قرار دهد.


رئیس تشکیلات خود گردان فلسطین اضافه کرد که ما به تلاش های خود از طریق شورای امنیت برای عضویت کامل فلسطین در مجمع عمومی سازمان ملل متحد و پیوستن به سایر نهادهای بین المللی و معاهده ها ادامه خواهیم داد و تا کنون به عضویت 95 سازمان بین المللی در آمده ایم.


وی بار دیگر تاکید کرد که ما آمریکا را به عنوان میانجی روند صلح قبول نداریم.


رئیس تشکیلات خود گردان فلسطین تاکید کرد که مردم فلسطین به مقاومت صلح آمیز خود برای نابودی اشغالگران ادامه خواهد داد و ما نیز به مبارزه با تروریسم ادامه خواهیم داد.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *