رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تقدیر کارگران کارخانه ذوب آهن از دادستان اردبیل به منظور استیفای حقوقشان

17:31 - 20 دی 1396
کد خبر: ۳۸۵۶۷۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
کارگران کارخانه ذوب آهن از دادستان اردبیل به منظور استیفای حقوقشان تقدیر و قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، پس از اعتراضات کارگران کارخانه ذوب آهن اردبیل نسبت به عدم پرداخت مطالباتشان، مدعی العموم به این موضوع ورود کرد و با پیگیری‌های مداوم و اعمال قوانین و مقررات از طرف دادستانی اردبیل مطالبات کارگران ذوب‌آهن اردبیل در مرحله اول به مبلغ 850 میلیون تومان و در مرحله دوم به مبلغ 750 میلیون تومان به صورت نقد به حساب کارگران این کارخانه واریز شد.

آنطور که ناصر عتباتی به گفته است تا 20 روز آینده نیز مطالبات سوم به مبلغ 400 میلیون تومان پرداخت می‌شود که در مجموع یک میلیارد و 600 میلیون تومان از مطالبات از طریق دادستانی پیگیری و پرداخت شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های لازم تلاش می‌کنیم تا زمینه پرداخت این مطالبات تا عید نوروز فراهم شود.

پیرو این اقدام دادستانی اردبیل، یکی از کارگران ذوب آهن به نمایندگی از همکاران خود به منظور استیفای حقوقشان از ناصر عتباتی تقدیر و قدردانی کرده است.

متن این پیام به شرح ذیل است:

دادستان محترم عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل

با سلام و عرض ادب

نزدیک ۲ سال است به جهت پیگیری کارم بعنوان یک شهروند حضور مستمر و روزانه در آن دادسرا دارم و مرتب تردد میکنم برخود وظیفه میدانم آنچه که در این مدت خود، بعنوان یک ارباب رجوع و یک شهروند شاهد آن بوده ام بیان نمایم تا شاید بدینوسیله هم تشکر و قدردانی کرده باشم از زحمات و بار سنگینی که به دوش می کشید و هم تسکینی باشد بر آلامی که در این راه متحمل می شوید.

اما مانده ام از کجا شروع کنم؟

از اتفاقی که برای دخترک بی گناه، آتنا اصلانی افتاد و احساسات عمومی را جریحه دار کرد و در کمترین زمان ممکن با مدیریت حضرتعالی مجرم به سزای عمل خود رسید و اقدامات به موقع و فوری شما مثل آبی بود بر روی آتش؟

از اراذل و اوباشی که کارشان عربده کشی و زورگویی و هنجارشکنی اجتماعی و برهم زدن آرامش و آسایش مردم بود و ما شاهد تنگ شدن عرصه بر آنان و خرد شدن هیبت شان در مقابل قانون و به زانو در آمدن شان در سایه اقدامات و برخورد قاطع حضرتعالی و همکاران محترم زیر مجموعه بودیم؟ مسلما در این خصوص رتبه بالای شهر و استان اردبیل در کشور از نظر امنیت اجتماعی خود گواه این مسئله است و مرهون زحمات حضرتعالی است.

و یا از پیرزنی که برای تظلم و دادخواهی مراجعه کرده بود و خارج از نوبت به اموراتش رسیدگی کردید و موقع خروج در حالی که دستش را به نشانه شکر بالا برده بود اشک شوق در چشمانش حلقه زده بود؟

و یا از اتباع خارجه‌ای که با پیدا کردن دزد اموالش در شهر غریب آبرو داری کردید برای شهر و کشورمان؟

و یا از مسئولین و مدیرانی که از ترس برخورد جنابعالی در جایگاه مدعی العموم ترجیح دادند صراط مستقیم را انتخاب کنند که بهبود کیفیت آسفالت‌های معابر و خیابان‌های سطح شهر که موجب رضایتمندی شهروندان هم شد، مدیون تذکرات و اقدامات حضرتعالی میباشد؟

و یا از من کارگری که زورم به کارفرما نمیرسید و ادارات و نهاد‌های ذیربط خارج از گود فقط نظاره گر بودند و ورود حضرتعالی موجب استیفای حقوق چندین نفر گردید؟

من به عنوان یک شهروند به مسئولین و مدیران لایقی مثل شما که عملکرد صحیح شان اساس و پایه پیشرفت یک شهر و استان و حتی کشور است نیاز دارم.

با صراحت اعتراف می‌کنم وجود شما نعمتی برای شهر و استان من است و میخواهم بگویم در کسوت و جایگاه دادستانی خاری هستید بر چشم ظالم و سپری هستید در دست مظلوم و خدا سایه شما را از سر ما کم نکند.

پس دست مریزاد و خسته نباشید و خدا قوت دادگر.

سایه عالی مستدام

محمدی نماینده 90 نفر از کارگران کارخانه ذوب آهن



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *