عبداللهی: جباروف بازیکن خوش اخلاقی است و آن‌طور که می‌گویند، نیست/ موضوع بررسی یک صحنه است نه محرومیت او

15:15 - 18 دی 1396
کد خبر: ۳۸۴۸۹۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرپرست باشگاه استقلال اظهار گفت: به فدراسیون فوتبال رفتم تا بگویم جباروف بازیکن خوش اخلاقی است و آن‌طور که می‌گویند، نیست.

به گزارش گروه ورزشی ، نصرالله عبداللهی پس از جلسه رسیدگی به پرونده سرور جباروف در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: در فیلم بازی نشان داده شد که چه اتفاقی افتاده است و جپاروف هم توضیحاتش را داد. البته من نباید در این جلسه حضور پیدا می‌کردم، چون نیازی نبود و مدیربرنامه‌هایش و نماینده باشگاه باید حضور پیدا می‌کردند، اما آمدم تا بگویم این بازیکن خوش اخلاق است و آن‌طور که می‌گویند، نیست. او دنبال توپ بوده است.

وی در مورد اینکه آیا محرومیت یک ماهه برای جباروف درست بوده است یا نه، تصریح کرد: موضوع محرویت نیست، دوستان در حال بررسی این صحنه هستند و امیدوارم زودتر مشکل برطرف شود.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه گفته می‌شود فشار برانکو سرمربی پرسپولیس تأثیر زیادی در محرومیت جباروف داشته است، گفت: خیلی صحبت‌ها می‌شود، اما ما گوش نمی‌کنیم. اتفاقی است که افتاده و جپاروف هم توضیحاتش را داد.



ناشناس
|
-
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
0
0
جباروف حرکتش اشتباه بود و ان در صفحه های تلویزیونی معلوم است و احتیاج به توضیح و تفسیر هم ندارد. در ضمن هیچکس نمیگوید که ماست ما ترش است. جباروف باید محروم شود والا کارت زرد خلیل زاده و مسلمان باید پاک شود.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *