رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

همان غیاثی قبلی هستم اما نمی‌توانم هم مسئول و هم اپوزیسیون باشم/ دستمزد داوران اضافه شده و جنبه اجرای هم پیدا کرده است/ ساکت به‌شدت پیگیر دریافت پیراهن‌های آستین ‌دار داوران است

13:24 - 13 دی 1396
کد خبر: ۳۸۳۴۰۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مشاور کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: ساکت به‌شدت پیگیر دریافت پیراهن‌های آستین ‌دار داوران بوده و تولید کننده آنها بدقولی کرده است.

رضا غیاثی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی ، درباره نامه اعتراضی منتشر شده منتسب به داوران تهرانی گفت: در تماسی که بیش از 10 داور تهرانی با من داشتند اعلام کردند که هیچکدام از آنها بیانیه منتسب به داوران تهرانی را امضا نکرده‌اند. آن فردی هم که این نامه را از طرف داوران تهرانی منتشر کرده و منتسب به اوست ای‌کاش آنقدر شجاعت داشت که نام خود را در آن بیانیه می‌نوشت و آن‌ را امضا می‌کرد. فردی که در کمیته داوران استان تهران سمتی ندارد. آنها بهتر است دلشان به حال خودشان بسوزد.

وی افزود: من به عنوان یک فرد مسئول نمی‌توانم هم مسئولیت داشته و هم در نقش اپوزیسیون باشم. در حال حاضر با تاج و ساکت به طور مستقیم در ارتباط بوده، مشکلات را مستقیما به آنها منتقل کرده و پیگیر حل آنها هستم، در حالی که در گذشته باید در رسانه‌ها صحبت می‌کردم که معلوم نبود آیا مورد توجه مقامات مسئول قرار می‌گیرد یا نه؟ بنابراین در شرایط فعلی تاثیرگذاری من بیشتر بوده و من همان غیاثی قبل هستم.

مشاور کمیته داوران فدراسیون فوتبال تصریح کرد: من به اتفاق اصفهانیان و عسگری بازی‌های لیگ برتر و لیگ یک را هر هفته آنالیز کرده و اگر مشکلی در زمینه داور یا نظارت‌ها وجود داشته باشد به آنها اطلاع می‌دهیم که به نظر من این کار نیاز به رسانه‌ای شدن و بوق و کرنا کردن ندارد. این کار یکی از اتفاقات خوبی است که در حال حاضر در کمیته داوران افتاده است. تکلیف و وظیفه ما این است که مشکلات موجود را به تاج و ساکت انتقال دهیم و این بسیار مفید‌تر از فریاد زدن در رسانه‌هاست.

غیاثی در مورد اینکه داوران معترض به افزایش پیدا نکردن دستمزدهای خود هستند، تاکید کرد: این موضوع درست نیست چون حدود یک ماه پیش بر اساس پیشنهاد کمیته داوران و مصوبه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال دستمزدهای داوران اطلاع پیدا کرده و از آن موقع هم جنبه اجرایی به خود گرفته و اعمال می‌شود. فکر می‌کنم دستمزد داوران مرد حدود 30 دردصد، بانوان حدود 50 درصدو همچنین داوران فوتسال هم افزایش داشته است.

وی درباره اینکه پیراهن‌های آستین بلند سفارش جدید برای داوران کی بدست آنها می‌رسد، تاکید کرد: تا آنجا که می‌دانم پیراهن‌ها سفارش داده شده و دبیرکل فدراسیون هم پیگیر آن است و به‌زودی در اختیار داوران قرار خواهد گرفت. مشکل حال حاضر هم به دلیل بدقولی تولید کننده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *