رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آزادسازی 50 کیلومتر مربع از اراضی جنوب استان ادلب

10:48 - 13 دی 1396
کد خبر: ۳۸۳۳۰۵
نیروهای ارتش سوریه طی عملیات خود در طول شبانه‌روز گذشته موفق به آزادسازی 50 کیلومترمربع از اراضی ریف جنوبی استان ادلب از اشغال تروریست‌ها شدند.

آزادسازی 50 کیلومتر مربع از اراضی جنوب استان ادلببه گزارش گروه بین‌الملل ، نیروهای ارتش سوریه طی عملیات خود در طول شبانه‌روز گذشته موفق به آزادسازی 50 کیلومترمربع از اراضی ریف جنوبی استان ادلب از اشغال تروریست‌ها شدند.

طی روزهای گذشته و همزمان با آغاز سال جدید میلادی نیروهای ارتش سوریه در جنوب شرق استان ادلب به پیشروی‌های گسترده‌ای دست یافته‌اند و عناصر گروهک تروریستی تحریرالشام از بسیاری از مناطق تحت اشغال خود عقب‌نشینی کرده و مجبور به فرار شده‌اند.

یگان‌های ارتش سوریه با فرماندهی نیروهای نخبه از روز دوشنبه و در طول 24 ساعت موفق به آزادسازی 50 کیلومتر مربع از اراضی تحت اشغال تروریست‌ها در جنوب شرق ادلب شدند.

همزمان با پیشروی ارتش سوریه به سمت دو شهر «خان شیخون» و «کفر زیتا»، عناصر تروریستی که با خسارات و تلفات گسترده‌ای در این مناطق مواجه شده و توان مقابله با نیروهای سوری را ندارند از متحدان خود درخواست کمک کرده‌اند.

روز گذشته نیز منابع نظامی از استان ادلب گزارش دادند که نیروهای نخبه ارتش سوریه عملیاتی غیرمنتظره را در محور جنوب شرقی استان ادلب آغاز کرده و موفق به آزادسازی شهر «اردالزوروزر» شدند.

گروهک تروریستی تحریرالشام علیرغم تقویت خطوط دفاعی خود در جنوب شرق ادلب قادر به مقابله با ارتش سوریه نبوده و انتظار می‌رود که طی روزهای آینده از این منطقه به طور کامل عقب‌نشینی کند.

 

 

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *