بررسی کاستی‌های قضایی و تلاش در جهت جبران آنها، برنامه اصلی سفر به استان ایلام است

9:32 - 06 دی 1396
کد خبر: ۳۸۱۱۱۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
آیت الله آملی لاریجانی که به منظور سفری دو روزه لحظاتی قبل وارد فرودگاه شهدای ایلام شد،  با اشاره به اهداف این سفر استانی گفت: هدف اصلی بررسی وضعیت دستگاه قضایی در استان ایلام است. پیش از هر سفر استانی، بررسی کارشناسی در مرکز، نسبت به کاستی‌ها و در جهت رفع آنها صورت می‌گیرد.

بررسی کاستی‌های قضایی و تلاش در جهت جبران آنها، برنامه اصلی سفر به استان ایلام استبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، آیت الله آملی لاریجانی که به منظور سفری دو روزه و برای بررسی مشکلات قضایی این استان لحظاتی قبل وارد فرودگاه شهدای ایلام شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف این سفر استانی اظهار کرد: هدف اصلی بررسی وضعیت دستگاه قضایی در استان ایلام است. پیش از هر سفر استانی، بررسی کارشناسی در مرکز، نسبت به کاستی‌ها و در جهت رفع آنها صورت می‌گیرد.

آیت‌الله آملی لاریجانی ادامه داد: در این دو روزی که در محضر مردم عزیز و شهیدپرور استان ایلام هستیم، جوانب مختلف کاستی‌های دستگاه قضایی را بررسی می‌کنیم و می‌کوشیم تا حد امکان این کاستی‌ها را جبران کنیم. غرض اصلی هم افزایش کارایی و تأمین نیازهای دستگاه قضایی است تا در خدمت‌رسانی به مردم عزیز بهتر عمل کند و خدمت‌رسانی بیشتری انجام دهد.

رئیس دستگاه قضا تصریح کرد: در کنار این بررسی‌ها جلسات متعددی نیز با خانواده معظم شهدا، کارکنان دستگاه قضایی،  شورای اداری استان و نخبگان و حوزویان برگزار می‌شود. ان‌شاء‌الله در این جلسات هم مباحثی را که به نظر می‌رسد مفید باشد، تقدیم محضر عزیزان خواهیم کرد.

وی افزود: البته این سفر جهت سرکشی به مناطق زلزله‌زده، با سفر به استان همجوار یعنی کرمانشاه همراه بود که طی آن از وضعیت مردم این مناطق ترسیم خاصی صورت گرفت و امیدواریم در این دو روز که در استان ایلام حضور داریم، با تلاش مجموعه اعضای قوه قضائیه در جهت رفع مشکل‌ها و کمبودها گام برداریم.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *