آمریکا مشغول تجهیز "داعش" در نقاط مرزی پاکستان است

11:36 - 04 دی 1396
کد خبر: ۳۷۹۹۵۷
شبیر حسین ساجدی نماینده حزب مجلس وحدت مسلمین در منطقه کورم ایجنسی پاکستان از عضوگیری داعش در این منطقه خبر داد وخواستار برخورد قاطع دولت پاکستان شد.

به گزارش سرویس بین الملل ، نماینده حزب شیعی مجلس وحدت مسلمین اعلام کرد: اخباری که از فعالیت داعش در منطقه کورم ایجنسی به گوش می‌رسد چندان جالب نیست و سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی پاکستان باید توجه ویژه‌ای به مناطق قبایلی ایالت خیبرپختونخوا داشته باشند.

شبیر حسین ساجدی تصریح کرد: متاسفانه فعالیت‌های داعش در منطقه بیشتر شده است و آنها در حال عضو‌گیری و آغاز تحرکاتی در خاک پاکستان هستند.

وی افزود: طی ماه‌های اخیر ارتش پاکستان چند عملیات بزرگ و موفق در منطقه انجام داده که سبب خنثی شدن بخش زیادی از توطئه‌های داعش شده ولی نمی‌توان آنها را کافی دانست.

نماینده مجلس وحدت در منطقه کورم ایجنسی تاکید کرد: سلاح‌هایی که تروریست‌های داعش در اختیار دارند توسط آمریکا به دست آنها رسیده است و دولتمردان کاخ سفید در حال تقویت و تجهیز آنها هستند.

ساجدی بیان کرد: ما برای دفاع از کشور خود آماده‌ایم و همواره پشتیبان ارتش پاکستان بوده‌ایم، این بار نیز اگر ارتش قصد حمله به مواضع داعش را داشته باشد حزب مجلس وحدت مسلمین از آن حمایت خواهد کرد.

وی گفت: ما نیز خواستار پیوستن مناطق قبایلی و آزاد به ایالت خیبرپختونخوا هستیم تا به ساکنان این مناطق نیز مانند دیگر مناطق پاکستان خدمت رسانی شود.

حزب مجلس وحدت مسلمین به رهبر « راجه ناصر» از احزاب سیاسی و مذهبی فعال پاکستان است که تلاش می‌کند در میادین سیاسی این کشور حضور فعالی داشته باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *