حضور قلعه‌نویی در ذوب‌آهنی شدنم تاثیر داشت/ چک استقلال پاس نشد

11:10 - 27 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۸۰۶۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن جدید تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت:حضور قلعه‌نویی در پیوستنم به ذوب‌آهن تاثیرگذار بود.

میلاد فخرالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در رابطه با پیوستنش به تیم ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: وقتی از گسترش جدا شدم دو سه پیشنهاد خیلی خوب داشتم و بنا به دلایلی ذوب‌آهن را انتخاب کردم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا حضور قلعه‌نویی در ذوب‌آهن در حضور این بازیکن در این تیم تاثیر داشته یا خیر، اظهار داشت: این موضوع صد در صد در انتخابم تاثیر داشت. من قبلا تجربه کار با قلعه‌نویی را داشتم.

بازیکن پیشین گسترش فولاد در مورد جدایی از این تیم تبریزی خاطرنشان کرد: امسال سال خوبی برای من بود. من مدافع بودم و در هفت هفته اول دو گل زدم اما متاسفانه پس از آن تا نیم‌فصل دوم مصدوم شدم.

فخرالدینی در مورد اینکه گسترش پس از مصدومیت او را رها کرد، گفت: اینگونه نبود؛ شرایطی پیش آمد که پس از آن من پیش فیروز کریمی رفتم و به او گفتم که دیگر نمی‌توانم در این تیم بمانم و باید جدا شوم. ایشان هم خیلی خوب قبول کرد.

وی در مورد شرایط خودش پس از مصدومیت تصریح کرد: مصدومیتم برطرف شده و خدارا شکر شرایط خوبی دارم.

فخرالدینی در مورد اینکه ذوب‌آهن در نیم فصل اول نتایج خوبی کسب نکرده تصریح کرد: در نیم فصل دوم امیدوارم که نتایج خوبی بگیریم و تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا شرایط را بهتر کنیم.

وی در مورد اینکه ذوب‌آهن سه بازیکن کلیدی خود را از دست داده، اظهار داشت: امیرخان کارش را بلد است و مطمئن باشید نیم فصل دوم تمام امتیازات را جمع خواهیم کرد.

این بازیکن در مورد طلبش از استقلال تصریح کرد: هنوز چک استقلال پاس نشده است. تاریخ چک گذشته است و نمی‌دانم که چرا این چک پاس نشده است. باید این موضوع را پیگیری کنیم.

فخرالدینی در پایان در مورد اینکه ذوب‌آهن می‌تواند سهیمه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند، یا خیر،گفت: امیدوارم که این موضوع محقق شود و بتوانیم سهمیه آسیایی را کسب کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *