رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بی‌کفایتی "دولت پاکستان" ارتش را مجبور به دخالت در امور کشور می‌کند

12:10 - 27 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۷۹۳۶
پرویز مشرف گفت: بی کفایتی دولت ارتش را مجبور به دخالت در امور می‌کند و زمانی که حزب حاکم در حال به تباهی کشاندن کشور باشد نباید اجازه داده شود به فعالیت خود ادامه دهند.

به گزارش سرویس بین الملل ، پرویز مشرف حاکم نظامی و رئیس جمهور سابق پاکستان گفت: بی کفایتی دولت ارتش را مجبور به دخالت در امور می‌کند و زمانی که حزب حاکم در حال به تباهی کشاندن کشور باشد نباید اجازه داده شود به فعالیت خود ادامه دهد.

مشرف با شرکت در برنامه جلوتر از سوال که از شبکه خبری داون ،پخش می‌شود درباره صحبت اخیر ایاز صادق رئیس مجلس ملی درباره وضعیت نابه سامان کشور اظهار نظر کرد.

وی افزود: دادگاه درست به وظیفه خود عمل می‌کند و اگر ارتش با دیوان عالی کشور همکاری می‌کند این روند خوبی است زیرا پاکستان در وضعیت بحرانی قرار دارد.

مشرف تأکید کرد: راه‌حل مشکلات کشور این است که دولتی روی کار بیاید که بتواند با همکاری دیوان عالی کشور قوانین را تصویب و موفق به برقراری ثبات در پاکستان شود.

پرویز مشرف تأکید کرد: اگر بعد از کنار رفتن دولت فعلی یک دولت موقت به مدت 3 الی 4 ماه اداره امور کشور را بدست بگیرد مشکلی حل نخواهد شد، در حال حاضر نیاز به روی کار آمدن حکومت تکنوکرات داریم.

وی افزود: در حال حاضر باید کشور و نظام دموکراسی را نجات دهیم.

پرویز مشرف گفت: پرونده «عمران‌خان» رهبر حزب تحریک انصاف در دادگاه با «نواز شریف» نخست وزیر سابق پاکستان قابل مقایسه نیست.

وی افزود: عمران‌خان دروغگو و کذاب نیست از طرفی در بسیاری از موارد قابل اعتماد می‌باشد حال اگر خطاهای کوچکی از وی سر زده هر شخصی ممکن است چنین اشتباهاتی را مرتکب شود.

مشرف گفت: فقط عمران‌خان می‌تواند تمام رهبران سیاسی را با یکدیگر متحد کند و باید از وی حمایت کنیم البته ممکن است تعدادی بعد از روی کار آمدن با وی مخالفت کنند که این موضوع اهمیتی ندارد.

پرویز مشرف تصریح کرد: امیدوارم دولت فعلی هر چه زودتر به کار خود پایان دهد و دولت جدید در پاکستان روی کار بیاید زیرا کشور در وضعیت بحرانی قرار دارد این در حالی است که وضعیت اقتصادی خوب نیست.

این در حالی است که روز گذشته دادگاه عالی لاهور پس از بررسی شکایت حزب نواز شریف درباره فساد اقتصادی عمران خان ، او را تبرئه کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *