دلیل اصلی استعفای درخشان "گل‌محمدی" بود؛ به او تبریک می‌گویم/ کادرفنی جدید ترکیبی از مربیان داخلی و خارجی است/ در مورد آل‌کثیر، بیک زاده و سایر بازیکنان سرمربی جدید تصمیم می‌گیرد

16:28 - 26 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۷۸۵۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مالک باشگاه نفت تهران گفت: تکلیف سرمربی تیم تا پایان امشب مشخص می‌شود و این کادر ترکیبی از مربیان داخلی و خارجی خواهد بود.

حمیدرضا جهانیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، درباره دلیل استعفای حمید درخشان از سرمربیگری تیم فوتبال نفت تهران گفت: دلیل اصلی این موضوع به گل‌محمدی، مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان تهران، بر می‌گردد. وقتی که درخشان منتظر ماند و دید پروانه فعالیت حرفه‌ای باشگاه تمدید نمی‌شود ترجیح داد دیگر ادامه ندهد و من این موفقیت را هم به آقای گل‌محمدی تبریک می‌گویم که ضربه دیگری به باشگاه نفت تهران زد.

وی در پاسخ به این پرسش که با این شرایط آیا خود شما هم قصد دارید به فعالیت خود در عرصه باشگاه داری ادامه دهید، تاکید کرد: ما در صنعت با مسائل و مشکلاتی به مراتب بزرگتر از گل‌محمدی مواجه بودیم و عقب‌نشینی نکردیم و این موضوع که جای خود را دارد و قطعا به فعالیت خود در عرصه باشگاه‌داری ادامه می‌دهیم.

مالک باشگاه نفت تهران در مورد اینکه آیا قرار است آتیلا حجازی جایگزین درخشان شود، تاکید کرد: این موضوع صحت ندارد و تکلیف سرمربی تیم تا پایان امشب مشخص می‌شود. کادرفنی جدید هم تیم را فردا تمرین خواهد داد و این کادر ترکیبی از مربیان داخلی و خارجی خواهد بود.

جهانیان در مورد تکلیف بازیکنانی مانند بیک‌زاده که توسط درخشان در اختیار باشگاه قرارداده شده‌اند یا بازیکنانی که فعلا با تیم تصمیم نمی‌گیرند هم تاکید کرد: در مورد بیک‌زاده و سایر بازیکنان سرمربی جدید تیم تصمیم می‌گیرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه ذوب‌آهن پیشنهاد 500 میلیون تومانی به باشگاه نفت برای صدور رضایت‌نامه عیسی آل کثیر داده، گفت: هنوز پیشنهاد رسمی در این مورد به‌دست ما نرسیده و ضمن اینکه جدایی یک بازیکن یا جذب یک بازیکن جدید باید با تصمیم سرمربی تیم باشد.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *