رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

قوه قضاییه اهل جار و جنجال نیست/ همه اقدامات در چارچوب قانون صورت می‌گیرد

12:52 - 26 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۷۷۳۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان گیلان گفت: دستگاه قضایی در رسیدگی به پرونده ها بدون حب و بغض عمل می‌کند و در مسیر اجرای عدالت ذره ای کوتاه نخواهد آمد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، نشست این هفته شورای برنامه ریزی دادگستری استان گیلان با حضور احمد سیاوش پور رئیس کل دادگستری گیلان، حجت الاسلام و المسلمین مصطفوی نیا دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و جمعی از معاونین قضایی برگزار شد.

احمد سیاوش پور رئیس کل دادگستری استان در آغاز این نشست با بیان اینکه عدالت مبنای عمل دستگاه قضایی است، گفت: از حریم قوه قضائیه که حریم عدالت است قاطعانه دفاع می کنیم.

سیاوش پور در ادامه افزود: قوه قضائیه اهل جار و جنجال نیست و همه اقدامات در چارچوب قانون صورت می گیرد.

رئیس شورای قضایی استان گیلان، استقلال قوه قضائیه را از ارکان مهم و اساسی نظام جمهوری اسلامی برشمرد و تصریح کرد: دستگاه قضایی در رسیدگی به پرونده ها بدون حب و بغض عمل می کند و در مسیر اجرای عدالت ذره ای کوتاه نخواهد آمد.

رئیس کل دادگستری گیلان اجرای عدالت را اساس اعتماد مردم به نظام و برقراری آرامش و امنیت در جامعه معرفی و خاطرنشان کرد: در سایه برقراری عدالت است که می توان قدم در راه توسعه اقتصادی استان گیلان گذاشت.

سیاوش پور سلامت اقتصادی در استان گیلان را سبب دلگرمی و ورود سرمایه گذاران دانست و تصریح کرد: دستگاه قضایی هرجا تخلفی مشاهده نماید در چارچوب موازین قانونی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

 انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *