رفتار حرفه‌ای کارکنان با مراجعین مصداق رعایت حقوق شهروندی است

15:09 - 25 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۷۳۷۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان زنجان در جلسه حقوق شهروندی دادگستری استان ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های اعضای هیئت حقوق شهروندی گفت: در راستای اجرای حقوق شهروندی کارکنان دادگستری می‌بایست رفتار حرفه‌ای با مراجعین را پیش از پیش رعایت نمایند.

رفتار حرفه‌ای کارکنان با مراجعین مصداق رعایت حقوق شهروندی استبه گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری استان زنجان، گل محمدی رئیس کل دادگستری استان زنجان در جلسه حقوق شهروندی دادگستری استان ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های اعضای هیئت حقوق شهروندی گفت: در راستای اجرای حقوق شهروندی کارکنان دادگستری باید رفتار حرفه‌ای با مراجعین را پیش از پیش رعایت کنند.

وی با اشاره به اینکه در سازمان‌های تابعه از جمله سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان برنامه‌های بازرسی و بازدید صورت می‌گیرد خواستار ارائه گزارش اقدامات و برنامه‌ها به دبیرخانه حقوق شهروندی در دادگستری استان شد.

رییس شورای قضایی استان زنجان ابلاغ‌های الکترونیکی در دستگاه قضایی را گامی در جهت حقوق شهروندی برشمرد و اظهار کرد: قرار است در آینده کلیه شکوائیه‌ها از طریق دفاتر خدمات قضایی الکترونیکی اقدام گردد که باعث کاهش حجم مراجعین به محاکم و تسریع در امور خواهد شد.

در ابتدای این جلسه مقدمی دبیر حقوق شهروندی استان زنجان گزارشی از اقدامات دبیرخانه ارائه کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *