پیشتازان فضا آغاز سال نو میلادی پخش می‌شود/پوسترهای جدید رونمایی شدند+عکس

10:00 - 25 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۷۱۷۰
با نزدیک شدن به شروع پخش فصل اول از سریال پرمخاطب و خاطره‌انگیز "پیشتازان فضا" جدیدترین مجموعه پوستر این اثر توسط کمپانی نتفلیکس منتشر شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، با نزدیک شدن به شروع پخش فصل اول از سریال پرمخاطب و خاطره‌انگیز "پیشتازان فضا" جدیدترین مجموعه پوستر این اثر توسط کمپانی نتفلیکس منتشر شد.

این سریال یکی از قدیمی‌ترین و در عین حال پر بیننده‌ترین آثار تلویزیونی جهان است که در ایران نیز همواره مخاطبان خاص خود را داشته است و در بازسازی جدید از 8 ژانویه سال آتی میلادی روی آنتن می رود.

پیشتازان فضا

مجموعه سریالی "پیشتازان فضا: کشف" به کارگردانی مشترک "برایان فولر" و "آلکس کورتزمن" به زودی آماده پخش خواهد شد.

"جیسون ایساک" بازیگر مطرح هالیوود در این سریال در نقش کاپتان لورکا ظاهر شده است. همچنین داگ جونز، شازاد لطیف، میشل یئو، آنتونی ریپ و مالک پانچولی از دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

پیشتازان فضا

هنوز داستان اصلی این سری از پیشتازان فضا اعلام نشده، اما به گفته بسیاری از بازیگران این مجموعه، این اثر ادامه‌ای تازه و متفاوت بر سری مجموعه‌های پیشتازان فضا خواهد بود.

 پیشتازان فضا

فیلمبرداری این مجموعه در تورنتو کانادا انجام شده و مراحل ساخت آن در امریکا صورت خواهد پذیرفت. این مجموعه که قرار بود از پاییز ۲۰۱۷ از شبکه سب‌بی‌اس روی آنتن برود از ژانویه سال آینده پخش خواهد شد.


برچسب ها: پیشتازان فضا

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *