مهر و موم ١٠٤ مرکز تهیه و توزیع مواد مخدر در مشهد

0:01 - 23 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۶۷۸۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد از مهر و موم ۱۰۴ مرکز تهیه و توزیع کننده مواد مخدر در منطقه شهید رجایی خبر داد.

مهر و موم ١٠٤ مرکز تهیه و توزیع مواد مخدر در مشهدبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد از مهر و موم ۱۰۴ مرکز تهیه و توزیع کننده مواد مخدر در منطقه شهید رجایی خبر داد.

قاضی مهدی خدابخشی در گفت و گو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی در این باره گفت: این طرح ضربتی همانند دیگر عملیات‌های پاکسازی با محوریت مقابله با عرضه مواد مخدر از ساعت ۹ صبح روز گذشته در خیابان حر ۳۱ منطقه شهید رجایی مشهد آغاز و تا ساعت ۱۵:۳۰ به طول انجامید که در آن تعداد ۱۰۴ مرکز توزیع کننده مواد مخدر که از چند ماه پیش توسط ماموران پلیس مواد مخدر خراسان رضوی شناسایی شده بود و از چندی پیش اخطار قضایی پلمب دریافت کرده بود، تخلیه و سرانجام مخر و موم شد.

وی با اشاره حضور ۴۰۰ ضابط قضایی در این عملیات عنوان کرد: بر اساس جلسات برگزار شده در دادسرا این مراکز که مالکانش محل را به دکان‌های فروش افیونی تبدیل کرده بودند بعد از تخلیه انشعابات آب، برق و گازشان به طور کانل قطع و پلمب شد.

جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد ضمن بازدید از چند مهد کودک فعال و زمین ورزشی منطقه تاکید کرد: امروز دادسرا در مقابل افرادی که با فروش مواد مخدر قصد ناامن سازی این شهر مقدس را داشته باشند ایستاده و با خاطیان برخورد جدی خواهد داشت.

خدابخشی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۷۶۰۰ کیلو انواع مواد مخدر در مشهد توسط عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی کشف شده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *