جایگزین کوین اسپیسی نیامده نامزد جایزه شد/تصاویر جدید از فیلم ریدلی اسکات+عکس

20:00 - 23 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۶۱۴۶
با اعلام جوایز گلدن گلوب فیلم "همه پولهای جهان" در بخش بهترین کارگردانی (ریدلی اسکات)، بهترین بازیگر نقش اصلی زن درام (میشل ویلیامز)، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد (کریستوفر پلامر) نامزد دریافت جایزه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ،همزمان با پایان فیلمبرداری فیلم سینمایی "همه پولهای جهان" به کارگردانی "ریدلی اسکات" جدیدترین تصاویر از این فیلم منتشر شد.

با اعلام جوایز گلدن گلوب فیلم "همه پولهای جهان" در بخش بهترین کارگردانی (ریدلی اسکاتبهترین بازیگر نقش اصلی زن درام (میشل ویلیامز)، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد (کریستوفر پلامر) نامزد دریافت جایزه شده است.

فیلم سینمایی

این فیلم حاشیه های زیادی را به همراه داشت و بعد از رسوایی اخلاقی اسپیسی به صورت 9 روز و کاملاً فشرده فیلمبرداری بخش های اسپیسی را به پایان رساند. "کریستوفر پلامر" در این فیلم جایگزین اسپیسی و در نقش "پل گوتی" سرمایه دار نفتی بازی کرده است.

این فیلم داستان یکی از دسته‌های نظامی ایتالیا بعد از جنگ جهانی را روایت می‌کند نقشه یک سرقت عظیم را می‌کشند.

فیلم سینمایی

فیلم سینمایی "همه پولهای جهان" نام پروژه تازه ریدلی اسکات در حالی کلید خورد که وی پروژه عظیم "قتل در قطار سریع‌السیر شرق" را نیز در برنامه کاری خود می‌بیند.

"دیوید اسکارپا" فیلمنامه‌نویس هالیوود که فیلمنامه‌ای همچون "کلوئوپاترا" را در کارنامه دارد، نگارش این اثر را بر عهده داشته است. هنوز در خصوص تاریخ اکران این فیلم توضیحی داده نشده اما به احتمال فراوان زمستان 2017 مراحل تولید آن آغاز می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *