تمام حربه‌های احدی برای پٌر کردن جای خالی روزبهانی

7:31 - 21 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۵۹۸۷
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
سرمربی تیم ملی بوکس ایران چند حربه برای پٌر کردن جای خالی احسان روزبهانی در وزن ۸۱ کیلوگرم به کار برده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، اکبر احدی سرمربی تیم ملی بوکس ایران برای انتخاب نفر اول یکی از اوزان مدال آور خود با چالش بزرگی مواجه شده است و از روش‌های مختلفی برای حل این مشکل استفاده کرده است.

پس از اینکه احسان روزبهانی تصمیم گرفت تا در یک وزن بالاتر (۹۱ کیلوگرم) مبارزه کند، دست کادر فنی تیم ملی بوکس برای پٌر کردن خلاء موجود در این وزن خالی ماند. از همین رو احدی برای پیدا کردن جایگزین مناسب در وزن ۸۱ کیلوگرم چند حربه به کار برده است.

طرح اول: برنامه ریزی روی امیدی و کهرازه

سیاوش امیدی بوکسور شایسته خوزستانی کشورمان که پیش از این در وزن ۷۵ کیلوگرم مبارزه می‌کرد، در رقابت‌های کشوری در وزن ۸۱ روی رینگ رفت و قهرمان شد. همچنین مبین کهرازه که سال‌هاست یکی از مدعیان این وزن بشمار می‌رود، دومین گزینه کادر فنی تیم ملی در اردو‌های تیم ملی بود و احدی در نخستین دور تمرینات برنامه ریزی خاصی روی این دو نفر داشت.

طرح دوم: تغییر وزن موسوی

شاهین موسوی بوکسور تهرانی و آینده دار کشورمان که در وزن ۷۵ کیلوگرم مبارزه می‌کند و مدال برنز تورنمنت جاده ابریشم را در کارنامه دارد پلن B. کادر فنی برای حضور در وزن ۸۱ کیلوگرم بود. به نظر می‌رسد احدی نظر مثبتی روی این بوکسور دارد و قرار است شاهین از این پس در یک وزن بالاتر روی رینگ برود.

طرح سوم: سورپرایز بزرگ!

آخرین حربه سرمربی تیم ملی بوکس بازگرداندن امین زیادی به تیم ملی بود. بوکسور همدانی کشورمان که در رقابت‌های قهرمانی آسیا ازبکستان نتوانست انتظار‌ها را براورده کند پس از چند ماه دوری از بوکس مجددا به اردوی تیم ملی فراخوانده شد تا شاید بتواند کمکی به بوکس ایران کند.

به گزارش میزان، اکبر احدی سرمربی تیم ملی بوکس ایران این روز‌ها بیش از هر چیز دیگری فکرش را معطوف وزن ۸۱ کیلوگرم کرده است و باید منتظر ماند و دید خروجی این برنامه ریزی در این وزن چه خواهد بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *