رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

با پیگیری‌های هیئت‌مدیره و مدیرعامل حدود 3 میلیاردتومان به حساب باشگاه واریز شد/ برای 3 امتیاز به تهران آمده‌ایم

12:33 - 19 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۵۴۹۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیراجرایی باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: با پیگیری‌های هیئت‌مدیره و مدیرعامل باشگاه حدود 3 میلیاردتومان به حساب باشگاه واریز شد که در یک یا 2 روز آینده به اعضای تیم پرداخت می‌شود.

مهران فرقانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی ، درباره اینکه آیا بالاخره مشکلات مالی اعضای تیم صنعت نفت آبادان حل شد، گفت: ابتدا باید بگویم که هیچگونه اعتصابی علیه هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه انجام نشد و اگر تصمیمی برای تمرین نکردن گرفته شد با نظر همه عوامل تیم و مجموعه باشگاه بود.با پیگیری‌هایی که  هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه انجام دادند حدود 3 میلیاردتومان به حساب باشگاه واریز شد که در یک یا 2 روز آینده به اعضای تیم پرداخت می‌شود. در حال حاضر هم تیم به تهران آمده و در هتل المپیک مستقر شده است.

وی افزود: قطعا دست به دست دادن همه عوامل باشگاه و تیم در حل مشکلات و نتایجی که صنعت نفت در این فصل گرفته و همچنین حمایت هواداران خیلی تاثیرگذار بوده است.

مدیراجرایی باشگاه صنعت نفت آبادان در پاسخ به این پرسش که با پرداختی جدیدی که قرار است صورت بگیرد میانگین دریافتی بازیکنان چقدر خواهد شد، اعلام کرد: با این پرداختی میانگین بازیکنان حداقل به 50 درصد خواهد رسید.

فرقانی درباره بازی معوقه صنعت نفت مقابل پرسپولیس هم گفت: بازی زیبایی خواهد شد چون همه می‌دانند که طرز تفکر کمالوند همیشه ارائه فوتبال هجومی بوده است. ما در مجموع دقایق بازی‌های گذشته یک نیمه هم دفاعی بازی نکرده‌ایم. فارغ از هرنتیجه‌ای امیدوارم یک بازی تماشاگر پسند بوده و شک نکنید که ما برای کسب 3 امتیاز به تهران آمده‌ایم.


برچسب ها: کمالوند

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *