رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تک امتیاز هم مقابل تراکتورسازی در هوای سرد تبریز شاید مناسب باشد/ روی شوت‌زنی تمرینات زیادی انجام داده‌ام

8:30 - 18 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۴۸۳۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: مقابل تیم فوتبال تراکتورسازی در هوای سرد تبریز بازی کردن خیلی سخت است و تک امتیاز هم شاید برای اکثر تیم‌ها مناسب باشد.

تک امتیاز هم مقابل تراکتورسازی در هوای سرد تبریز شاید مناسب باشد/ روی شوت‌زنی تمرینات زیادی انجام داده‌امصابر حردانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص تساوی تیمش مقابل تراکتورسازی از هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: مقابل تراکتورسازی در تبریز بازی کردن خیلی سخت است بنابراین شاید تک امتیاز هم برای ما مناسب باشد.

 
وی ادامه داد: هوای شهر تبریز خیلی سرد بود و بر روند مسابقه هم تاثیر خیلی زیادی داشت اما نباید فراموش کنیم تراکتورسازی تیم قدرتمندی است و ما تمام تلاشمان را انجام دادیم تا عملکرد خوبی داشته باشیم.
 
مهاجم تیم فولاد خوزستان در رابطه با گل تماشایی‌اش مقابل تراکتورسازی تصریح کرد: تمرینات زیادی انجام داده بودم تا بتوانم در شوت‌زنی عملکرد قابل قبولی داشته باشم. خدا را شاکرم که گل زیبایی هم شد و حیف که بازی در نهایت به تساوی انجامید.
 
حردانی افزود: شرایط تیم ما بسیار خوب است و در نیم فصل اول هم سعی کردیم امتیازات مناسبی را کسب کنیم اما برای موفقیت تمام تلاشمان بر این است تا بتوانیم تمامی امتیازات را جمع کنیم.
 
وی در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: من سن و سال چندان زیادی ندارم امیدوارم بتوانم در فوتبال ایران عملکرد خوبی داشته باشم. از تیم‌های پایه باشگاه فولاد خوزستان وارد لیگ برتر فوتبال شدم و تمام تلاشم این است بتوانم به بهترین درجه فوتبال ایران برسم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *