یک مقام آمریکایی، لغو دیدار عباس و پنس را اقدامی "غیرسازنده" برشمرد

2:53 - 17 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۴۷۸۶
یک مقام کاخ سفید تصمیم احتمالی تشکیلات خودگردان فلسطین برای دیدار نکردن با معاون رئیس‌جمهور آمریکا را اقدامی "غیرسازنده" برشمرد و اعلام کرد این اقدام نتایج عکس به دنبال خواهد داشت.

یک مقام آمریکایی، لغو دیدار عباس و پنس را اقدامی به گزارش گروه بین‌الملل ، به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، یک مقام کاخ سفید تصمیم احتمالی تشکیلات خودگردان فلسطین برای دیدار نکردن با مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا را اقدامی "غیرسازنده" برشمرد و اعلام کرد این اقدام نتایج عکس به دنبال خواهد داشت.

به گزارش اسکای نیوز، یک مسئول کاخ سفید می‌گوید هر گونه اقدام از سوی محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی برای لغو دیدار با مایک پنس "غیرسازنده" خواهد بود و نتایج عکس را به دنبال خواهد داشت. این مقام مسئول که نخواست نامش فاش شود، این سخنان را پس از آن مطرح کرد که یک مقام فلسطینی گفت از سفر مایک پنس به فلسطین استقبال نمی‌شود و مقام‌های فلسطینی با وی دیدار نخواهند کرد.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا چهارشنبه شب پس از اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی گفت پنس برای دیدار با مقام‌های فلسطین و اسرائیلی به منطقه سفر خواهد کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *