جایزه باربد عامل تحول موسیقی کشور است/انتخاب اساتیدی که قرار است در جشنواره تجلیل شوند تا روز اختتامیه ادامه دارد

14:00 - 14 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۳۹۸۴
رئیس سی و سومین جشنواره موسیقی فجر گفت: انتخاب اساتیدی که قرار است تجلیل شوند هنوز مشخص نشده و تا روز پایانی اختتامیه جشنواره موسیقی فجر نیز در حال مذاکره هستیم. جایزه "باربد" مهم ترین بخش جشنواره فجر است.

حمبدرضا نوربخش رئیس سی و سومین جشنواره موسیقی فجر در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی درباره گزینه های احتمالی اساتید موسیقی که قرار است در این دوره مورد تقدیر قرار گیرند گفت: این موضوع از مسائلی است که روند آن تا روز اختتامیه یعنی 30 دی ماه ادامه دارد و برای این که چه کسانی تقدیر و تجلیل شوند مذاکرات لازم  را انجام می دهیم تا بالاخره اساتیدی را برای تجلیل در دوره سی و سوم جشنواره انتخاب کنیم. 

وی درباره رونق و کیفیت این دوره نسبت به دوره های گذشته اظهار کرد: فکر می کنم دو دوره اخیر جشنواره رونق خوبی داشته، تمام تلاش ما این است تا  با رونق و شکوه بیشتری از 20 تا 30 دی ماه دوره سی و سوم جشنواره را برگزار کنیم. ما هرسال تجربه های خوبی داشته ایم، از آن ها برای بهتر برگزار کردن جشنواره استفاده می کنیم و امسال هم جشنواره خوبی خواهیم داشت.

رئیس جشنواره سی و سوم موسیقی فجر به جایزه "باربد" اشاره و افزود: جایزه "باربد" مهم ترین بخش جشنواره موسیقی فجر است چون می تواند تاثیر بسیار زیادی در کیفی تر شدن تولیدات و فعالیت های موسیقی در طول سال بگذارد بنابراین باید به این بخش، پررنگ و بیشتر از سایر بخش ها پرداخته شود.

نوربخش در ادامه تصریح کرد: هر چقدر این جایزه معتبرتر و پررنگ تر شود به نفع موسیقی خواهد بود، درباره جایزه هم روند رو به رشدی را طی می کنیم، هر سال از تجربیات خود استفاده می کنیم، نقدهای داوری را کمتر می کنیم ، بنابراین امسال هم سعی می کنیم، کم نقص‌تر و کم عیب تر این داوری برگزار شود.

وی درباره طرح اتاق شیشه ای جشنواره موسیقی فجر خاطرنشان کرد: اتاق شیشه ای که همان موضوع مالی جشنواره موسیقی فجر است ،  واکنش های ناروای بسیاری را در مقطعی به همراه داشت. دو سال پیش از من خواستند که گزارش مالی جشنواره را ارئه دهم. بنده نیز بعد از جشنواره آن سال گزارش مالی خود در بخش های مختلف ارائه دادم اما سال گذشته چنین تقاضایی نکردند اما بعد از اتمام جشنواره سی و سوم، در صورت درخواست مالی جشنواره گزارش این دوره را ارائه خواهم داد. 

انتهای پیام/ 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *