رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تدابیر شدید امنیتی در فرودگاه مسکو پس از اعلام وجود بمب در چمدان یک مسافر

3:18 - 13 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۳۶۷۳
مسافری در هنگام بازبینی چمدان ها و ساک های دستی خود توسط ماموران امنیتی فرودگاه داماددووا به آنها گفت که در چمدان وی بمب وجود دارد.

تدابیر شدید امنیتی در فرودگاه مسکو پس از اعلام وجود بمب در چمدان یک مسافربه گزارش گروه بین‌الملل ، اعلام وجود بمب در چمدان مسافری در فرودگاه داماددووای مسکو، فعالیت این فرودگاه را مختل و گروه ویژه بمب یاب به محل اعزام شد.

این حادثه ساعت 11 و 15 دقیقه شامگاه یکشنبه به وقت محلی رخ داد و مسافری در هنگام بازبینی چمدان ها و ساک های دستی خود توسط ماموران امنیتی فرودگاه داماددووا به آنها گفت که در چمدان وی بمب وجود دارد.


خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از دفتر مطبوعاتی فرودگاه داماددووا نوشت: ماموران امنیتی بلافاصله پس از سخنان تهدید آمیز مسافر، محدوده وسیع پیرامون وی را در داخل سالن فرودگاه تخلیه کرده و تدابیر شدید امنیتی در این مرکز بزرگ حمل و نقل به اجرا در آمد.


در زمان حاضر گروه ویژه بمب یاب و کشف مواد منفجره با سگ های تربیت شده در سالن فرودگاه داماددووا مشغول فعالیت هستند.


یکی از درب های اصلی ورود به سالن فرودگاه بسته شده است و جستجوی اماکن فرودگاه برای اطمینان یافتن از نبود بمب جریان دارد.


فرودگاه بین المللی داماددووا در فاصله حدود 25 کیلومتری جنوب مسکو قرار گرفته و پروازها به کشورهای همسود در منطقه قفقاز و آسیای مرکزی از آن انجام می گیرد.


روز چهارم بهمن ماه 89 انفجاری در ساختمان فرودگاه داماددووا مسکو بوقوع پیوست و دهها کشته و مجروح برجای گذاشت، این انفجار به‌علت یک حمله تروریستی انتحاری بود و بر اثر آن 31 نفر کشته و 130 نفر مجروح شدند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *