رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

درگیری پلیس با رانندگان تاکسی متحصن در اسپانیا

1:10 - 09 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۲۵۰۰
رانندگان تاکسی‌ در مقابل مجلس نمایندگان تحصن کرده و خواستار رسیدگی به مشکلات خود شدند و سعی‌ داشتند با عبوراز حصارهای امنیتی پیام خود را به نمایندگان برسانند.

درگیری پلیس با رانندگان تاکسی متحصن در اسپانیابه گزارش گروه بین‌الملل ، رانندگان تاکسی‌ می‌ گویند که حمل و نقل شهری به سود شرکت های مسافربری 'اوبر سازی' پیش می‌ رود و دولت با دادن مجوزهای بسیاری به شرکت 'اوبر' و 'کابیفای' ، به نفع این شرکت ها اقدام می‌ کند و هیچ تنظیمی در این صنف وجود ندارد.


رانندگان تاکسی‌ در مقابل مجلس نمایندگان تحصن کرده و خواستار رسیدگی به مشکلات خود شدند و سعی‌ داشتند با عبوراز حصارهای امنیتی پیام خود را به نمایندگان برسانند، اما پلیس ضد شورش اسپانیا با تظاهر کنندگان درگیر شدند .


در حالی‌ که تظاهرکنندگان شعار 'ما تاکسی‌ ران هستیم ، تروریست نیستیم' را سر داده بودند ، یکی‌ از سخنرانان اتحادیه تاکسیرانی از آنها درخواست کرد که تا وقتی‌ دولت به مطالبات آنها پاسخ ندهد، این مکان را ترک نکنند.


این اعتراض ها از ساعات اولیه صبح در حالی‌ رخ داد که اتحادیه خودروهای کرایه ای، اعلام کرد رانندگان تاکسی باپرتاپ سنگ و دیگر اشیا به خودروهای این شرکت و ساختمان های آنها زمینه های تشنج و درگیری را به وجود آورده اند.


از سوی دیگر ، «میگل آنخل لئال» رئیس فدراسیون تاکسیرانان اسپانیا اعلام کرد که این اعتصاب که تا صبح پنجشنبه (فردا) ادامه خواهد یافت ، به طور گسترده برگزار شده و در شهرهای مادرید و بارسلون تاکسی‌ ها کار نمی کنند.


وی گفت: دولت هیچ راه حلی به آنها نداده و به نظر نمی آید که جلسه ای با تاکسیرانان برگزار شود شود.


شایان ذکر است که اعتصاب امروز تاکسی‌ ها موجب سرگردانی بسیاری از مسافران در فرودگاه ها ، ایستگاه های راه آهن در سراسر کشور شده است.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *