رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

غیبت 2 بازیکن خوزستانی سپیدرود مقابل فولاد/ جماعتی دومین بازیکنی که تیم را ترک کرد

15:24 - 08 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۲۳۷۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سپیدرود در بازی فردا (پنجشنبه) مقابل فولاد 2 بازیکن خوزستانی خود را در اختیار ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ، تیم فوتبال سپیدرود در بازی فردا (پنجشنبه) دو غایب خوزستانی دارد.

*حسین کعبی بازی برابر تیم سابق خود را از دست داد. این بازیکن که از تیم فولاد در فوتبال مطرح شد به دلیل محرومیت نمی‌تواند در این بازی به میدان برود.

*دیگر بازیکن خوزستانی تیم سپیدرود نیز در بازی با فولاد غایب است. مهرداد جماعتی که در بازی با سایپا به ذخیره بازیکنی 19 ساله تبدیل شد، بعد از اعتراض به این نیمکت نشینی تمرینات سپیدرود را ترک کرد. وی مدعی شده ذخیره بازیکنی 19 ساله نمی‌ماند و نمی‌خواهد روی نیمکت سپیدرود به این شیوه نیمکت نشین شود. از طرفی هم نظرمحمدی راضی به تغییر ترکیب تیمش نشد تا جماعتی در نهایت تمرینات این تیم را ترک کند.

*با توجه به ترک تمرینات تیم سپیدرود از سوی مهرداد جماعتی و غلامرضا رضایی، به نظر می‌رسد باشگاه سپیدرود در پی خارج کردن نام این دو از لیست تیم است. با توجه به این که تنها دو هفته تا نیم فصل مسابقات باقی مانده، تیم سپیدرود برنامه های خود را برای خلوت کردن لیست بازکنان و جذب نفرات جدید آغاز کرده است. به این ترتیب به‌زودی کمیته انضباطی این باشگاه در خصوص این دو بازیکن تصمیم می گیرد تا با خروج نام آنها از لیست بازیکنان سپیدرود ، جا برای جذب نفرات جدید باز شود.

*با واگذاری موقت تیم سپیدرود و وعده مالک جدید بازیکنان این تیم منتظر پول هستند، تا بخشی از طلب خود را دریافت کنند. تنها دو هفته به پایان لیگ برتر باقی مانده و طبق وعده مالک جدید برای انتقال قطعی تیم باید 30 درصد از بدهی بازیکنان را پرداخت کنند. از طرفی بیات قول داده بود در اولین قدم به بازیکنان پول تزریق کند. به این ترتیب بازیکنان سپیدرود منتظر مساعدت بیات هستند تا به این ترتیب 30 درصد از مبلغ قرارداد خود را دریافت کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *